Het zusje van Jan?quote:
Ze hebben heel veelquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En is dat wat?
Lego heb ik me echt zo enorm mee vermaakt vroeger. En ik zou het nog kunnen
Mijn god, je hebt ook wel een verschrikkelijk ordinaire foto van Mila Kunis uitgekozen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Over That 70's gesproken:
[ afbeelding ]
Jeuk
[ afbeelding ]
Geen jeuk. Maar dat schijnt nogal gek te zijn hoor ik wel eens
Ik vind die tweede duidelijk beterquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
Over That 70's gesproken:
[ afbeelding ]
Jeuk
[ afbeelding ]
Geen jeuk. Maar dat schijnt nogal gek te zijn hoor ik wel eens
Link !!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:30 schreef MaJo het volgende:
Kan het interview niet vindenZie er wel een met Katja, die is ook leuk om te interviewen. En ik presenteer het zelf, ziet er niet uit
![]()
Het is een filmpjequote:
Linkjesquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:30 schreef MaJo het volgende:
Kan het interview niet vindenZie er wel een met Katja, die is ook leuk om te interviewen. En ik presenteer het zelf, ziet er niet uit
![]()
Ja dat is een goeie tipquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor je rommelmarkt kun je natuurlijk heel veel kleren meenemen waarvan je niet eens meer wist dat je die had. En wat ook altijd heeeel goed scoort is ouwe electronica zoals stereos en dat soort dingen.
http://www.filmfestival.n(...)t-wapen-van-geldrop/quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Link !!En als het erg is dan maar via PM.
![]()
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn god, je hebt ook wel een verschrikkelijk ordinaire foto van Mila Kunis uitgekozen.
Ik zou ook voor Donna gaan, zeker in de serie. Wat is Jackie irritant zeg.
Wat minder ordi
quote:Ik krijg geen jeuk van de dames die jij hebt uitgezocht.
Who uses VCR anyway?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is een goeie tipEn videobanden? Anders moet ik ze maar eens wegflikkeren
Titels eerst hier posten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Videobanden ook erbij doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
ALTIJD proberen. Als je ze niet verkoopt, gooi je het DAAR in de vuilnisbak.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook dat verkoopt wel. Oude discmans, walkmans, My First Sony's.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef MaJo het volgende:
Hetzelfde geldt ook voor schoenen en tassen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ook leuk: organiseer een keer een kledingruilavond met vriendinnengratis shoppen en je maakt misschien anderen ook nog blij met jouw ouwe kleren
Okquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ALTIJD proberen. Als je ze niet verkoopt, gooi je het DAAR in de vuilnisbak.
MOCHT je trouwens electronica hebben....en nu komt het euvel...ga er dan VROEG heen
Dan komen de handelaartjes alles opkopen. Ben je er gelijk vanaf.
Ja ik heb nog een discman liggenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook dat verkoopt wel. Oude discmans, walkmans, My First Sony's.
Nee, ik was vorige week ook hartstikke dood aan het eind van de dag. Maar je moet er echt om 6 uur al zitten, anders zijn alle goede plekjes al weg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:37 schreef MaJo het volgende:
OkAlleen vroeg? Het begint om 6 uur
Dan leef ik echt nog niet hoor
Heb je alle interviews afgenomen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.filmfestival.n(...)t-wapen-van-geldrop/
Het staat toch al online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |