abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 mei 2009 @ 00:30:23 #176
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68795088
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:57 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk zoiets van: "Guus het zit er vandaag niet voor ons in, gefeliciteerd met je plek in de finale"
Tis allemaal giswerk, denk persoonlijk iets van "nou, de laatste paar minuten, het was een goede pot!"
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68821150
Bron sport.es:
--------
Y el vestuario del Barça coreó: "¡Terry, Terry!"John Terry entró a felicitar a los jugadores del Barça, les dio la mano y todos corearon "Terry, Terry"

Después del partido ante el Barça, John Terry el jugador del Chelsea hizo de tripas corazón y entró en el vestuario del Barça pese a estar destrozado por la derrota haciendo gala de su clase y dio la mano a todos los jugadores del Barça uno por uno.

Según 'The Sun', un testigo que presenció el acto dijo: "Mientras Drogba y Ballack seguían increpando al árbrito, Terry entró al vestuario del Barça y un sonoro aplauso sonó des de las filas de los jugadores azulgrana".

Y apuntó: "Luego podimos escuchar a los jugadores corear su nombre, era increíble".

Luego, Pep Guardiola, lo confirmó: "Quiero agradecer a John Terry que entrara al vestuario y nos felicitara a todos. Es un verdadero 'gentleman'".
--------

Daar niet iedereen Spaans spreekt , een samenvatting: Terwijl Ballack en Drogba de scheids voor rotte vis uitmaakten, was John Terry, ondanks de uitschakeling een echte gentleman en betrad de kleedkamer van Barca om Barca te feliciteren. Zo kan het ook.

Lampard daarentegen volgens dezelfde site (sport.es)
------
"No sé qué espera la gente. Cuando tú tienes a once hombres peleando por conseguir llegar a la final y al menos en tres ocasiones no te pitan penalti a tu favor, no puedes esperar que estos hombres se marchen tranquilamente", aseguró.
------

'Ik weet niet wat men verwacht (van ons). Wanneer je met 11 man strijdt om de finale te halen en je wordt tenminste 3 penalties ontnomen, dan kun je niet verwachten dat die mannen (zijzelf dus) rustig blijven.'

Lampard praat het dus deels goed, terwijl Terry laat zien wie DE kerel van Chelsea is.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:22:59 #179
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_68821874
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 20:02 schreef Palau het volgende:
Bron sport.es:
--------
Y el vestuario del Barça coreó: "¡Terry, Terry!"John Terry entró a felicitar a los jugadores del Barça, les dio la mano y todos corearon "Terry, Terry"

Después del partido ante el Barça, John Terry el jugador del Chelsea hizo de tripas corazón y entró en el vestuario del Barça pese a estar destrozado por la derrota haciendo gala de su clase y dio la mano a todos los jugadores del Barça uno por uno.

Según 'The Sun', un testigo que presenció el acto dijo: "Mientras Drogba y Ballack seguían increpando al árbrito, Terry entró al vestuario del Barça y un sonoro aplauso sonó des de las filas de los jugadores azulgrana".

Y apuntó: "Luego podimos escuchar a los jugadores corear su nombre, era increíble".

Luego, Pep Guardiola, lo confirmó: "Quiero agradecer a John Terry que entrara al vestuario y nos felicitara a todos. Es un verdadero 'gentleman'".
--------

Daar niet iedereen Spaans spreekt , een samenvatting: Terwijl Ballack en Drogba de scheids voor rotte vis uitmaakten, was John Terry, ondanks de uitschakeling een echte gentleman en betrad de kleedkamer van Barca om Barca te feliciteren. Zo kan het ook.

Lampard daarentegen volgens dezelfde site (sport.es)
------
"No sé qué espera la gente. Cuando tú tienes a once hombres peleando por conseguir llegar a la final y al menos en tres ocasiones no te pitan penalti a tu favor, no puedes esperar que estos hombres se marchen tranquilamente", aseguró.
------

'Ik weet niet wat men verwacht (van ons). Wanneer je met 11 man strijdt om de finale te halen en je wordt tenminste 3 penalties ontnomen, dan kun je niet verwachten dat die mannen (zijzelf dus) rustig blijven.'

Lampard praat het dus deels goed, terwijl Terry laat zien wie DE kerel van Chelsea is.
Zou ook een mooie kerel zijn om bij Barca de verdediging te komen versterken
pi_68824916
Pep blijft een held! Als voetballer was hij al geniaal (hij wist al waar te passen voordat hij de bal ontving) en als coach acteert hij ook geweldig! Wat ben ik blij dat ik opgegroeid ben met hem als voetballer in een team die zijn weerga niet kent!
pi_68825882
Nou voor dit weekend:

Hup Valencia

Als Madrid niet wint, wordt Barca zondag kampioen, aangezien het onderling resultaat bindend is bij een gelijk aantal punten en dat is gezien de 2-6 dik in het voordeel van Barca.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloed, zweet en tranen!
pi_68826257
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:15 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Nou voor dit weekend:

Hup Valencia

Als Madrid niet wint, wordt Barca zondag kampioen, aangezien het onderling resultaat bindend is bij een gelijk aantal punten en dat is gezien de 2-6 dik in het voordeel van Barca.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is zelfs 0 punten tegen 6 met doelsaldo 2-8 in het voordeel van Barca.

The place to be is indien ze zondag kampioen worden zondagavond en maandag bij Ramblas/Placa Catalunya (vanaf stadion met Lijn 3 van ofwel Palau Reial, Les Corts, dan wel Maria Christina naar Passeig de Gracia en dan uitgang Gran Via geloof ik) en dan Placa Catalunya oversteken richting Ramblas. Daar worden de grote overwinningen gevierd.
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_68827605
quote:
Henry a doubt for Rome

www.fcbarcelona.cat

Thierry Henry will not play in the Copa de Final and he is facing a fitness race to be able to appear in the Champions League final in Rome.

The French international suffered a blow to his right knee during the game against Real Madrid and meant that he was unable to play against Chelsea at Stamford Bridge in midweek.

According to club medics, Henry has suffered from an anterior cruciate ligament strain in his right knee and is undergoing specific treatment to try and ensure that he can play in Rome against Manchester United.

Four games

Henry will miss the Copa del Rey final against Athletic Club as well as a hat-trick of league games against Villarreal, Mallorca and Osasuna.
Mag toch hopen dat Titi de finale gaat halen.
pi_68827933


Vanaf 02:32. Mooi om te zien hoe goed Henry en Messi het steeds met elkaar hebben.
pi_68828041
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:


Vanaf 02:32. Mooi om te zien hoe goed Henry en Messi het steeds met elkaar hebben.
Volgens mij zijn ze privé ook goede maatjes van elkaar geworden. Sterker nog, sinds die 2 het met elkaar kunnen vinden, is het spel van Henry er 10x beter op geworden
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68829117
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze privé ook goede maatjes van elkaar geworden. Sterker nog, sinds die 2 het met elkaar kunnen vinden, is het spel van Henry er 10x beter op geworden
Klopt, klopt.
quote:
Overal waar Messi komt wordt hij op handen gedragen. Hij paart een fenomenale techniek aan een bovenmodale dosis werklust. Maar zonder spelers als Samuel Eto'o en Thierry Henry zou Barcelona het een stuk moeilijker hebben, denkt El Pulga. "Het is geweldig om die twee in een elftal te hebben. Ze maken alles zo makkelijk voor andere spelers. Het klikt tussen ons drieën. Ik ga in de privé-sfeer meer om met Titi. Zijn cultuur en omgangsvormen komen overeen met die van mij, maar Samuel is ook een geweldig persoon waar je veel mee kan lachen. En dat geldt voor de hele spelersgroep."
  zaterdag 9 mei 2009 @ 00:00:31 #187
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_68829698
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat Titi de finale gaat halen.
Ik hoop dat het gewoon mindgames zijn en dat Henry op het laatste moment in de basis staat..
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_68830964
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Klopt, klopt.
[..]


Toch is Messi nog jong. Superspeler maar tegen Chelsea was hij best wel onzichtbaar. Echt de beste van de wereld ben je in dat soort wedstrijden. Maar dat komt nog wel.
pi_68831338
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 00:40 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Toch is Messi nog jong. Superspeler maar tegen Chelsea was hij best wel onzichtbaar. Echt de beste van de wereld ben je in dat soort wedstrijden. Maar dat komt nog wel.
Klinkklare onzin

Het is onmogelijk iedere wedstrijd te excelleren. Zelfs Ronaldo kende een teleurstellend EK en CL finale. Toch werd hij later (terecht) gekroond tot beste speler van seizoen 2007/8.

Vergeet niet dat dit soort spelers bijna 60/70 wedstrijden per seizoen spelen (competitie, beker, CL, nationale team) en soms 3 wedstrijden in amper 14 dagen spelen.

Ik hoop ook dat je de wedstrijd van Real-Barcelona heb gezien. Messi was toen vrijwel ongrijpbaar voor de verdediging. Dat was 5 dagen eerder....

Genoeg argumenten, of moet ik nog even doorgaan?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68831774
Het is achterlijk om dit te concluderen op basis van twee wedstrijden tegen een tegenstander die zelden de middenlijn over komt.

Bekijk zijn statistieken van dit seizoen, en dat voor een 21 jarige. Exceptioneel.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 01:09:07 #191
121310 venomsnake
El Saltador
pi_68831807
2-6 .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68831810
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is achterlijk om dit te concluderen op basis van twee wedstrijden tegen een tegenstander die zelden de middenlijn over komt.

Bekijk zijn statistieken van dit seizoen, en dat voor een 21 jarige. Exceptioneel.
Bedankt voor de back-up
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68831904
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef venomsnake het volgende:
2-6 .
pi_68831933
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:09 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Bedankt voor de back-up
No problem mate.
pi_68856676
Het gaat de goede kant op. 2-0 voor valencia tegen madrid

Morgen Barca kampioen
Bloed, zweet en tranen!
pi_68859374
3-0 Valencia. Real

Morgen sta ik op Playa Catalunya Truste
Bloed, zweet en tranen!
pi_68859655
Morgen het maar doen.
pi_68865351
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:45 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
3-0 Valencia. Real

Morgen sta ik op Playa Catalunya Truste
oi oi oi wat ben ik blij dat ik dit weekend in barcelona ben. Ben erbij vanavond (dankzij mijn vriendin ) en nog een feestje ook vanavond dus goed weekend uitgezocht om hier te zijn!
pi_68865964
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

oi oi oi wat ben ik blij dat ik dit weekend in barcelona ben. Ben erbij vanavond (dankzij mijn vriendin ) en nog een feestje ook vanavond dus goed weekend uitgezocht om hier te zijn!
Mazzelpik

Ga het niet redden om naar Spanje te gaan. Vanavond hier maar een feestje bouwen met me mede-Barcelona fans. Kampioenschap kan nu het verlies van Real niet meer ontgaan

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 10 mei 2009 @ 11:23:32 #200
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_68866087
quote:
Op zondag 10 mei 2009 10:41 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

oi oi oi wat ben ik blij dat ik dit weekend in barcelona ben. Ben erbij vanavond (dankzij mijn vriendin ) en nog een feestje ook vanavond dus goed weekend uitgezocht om hier te zijn!
.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')