Ben blij dat de gemiddelde nederlander niet zo denktquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Ritmo het volgende:
http://www.ad.nl/video/32(...)t.html?service=video
Die vent.Nu heb ik niet veel tegen Fortuyn maar dat dit soort mensen stemrecht hebben.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
"Als hij komt.. nou.. nou.. dan krijgt hij boegeroep van mij!"
Pim zou het zo gewild hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef stofzuierslang het volgende:
Van mij mag ie ook terug nAar land van herkomst, samen met 1,5 miljoen anderen
Dan ben je net zo'n mongool als waar TS op doelt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef stofzuierslang het volgende:
Dan voert hij z'n functie als burgemeester dus goed uit. Hij staat boven de partijen ongeacht hoe hij zelf denkt over het gedachtegoed van de heer Fortuynquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind het wel overigens wel raar dat Aboutaleb daar bij is terwijl hij in het verleden Fortuyn nog net niet voor nazi uitgemaakt heeft en vervolgens doet alsof het zijn beste mattie was.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef stofzuierslang het volgende:
Een man met publieke functie bij een openbare herdenking? Het idéé!quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:56 schreef Merkie het volgende:
Vind het niet echt nodig dat de burgemeester daarbij aanwezig is, helemaal als het gaat om een herdenking van een gebeurtenis buiten zijn ambtstermijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef stofzuierslang het volgende:
quote:
Ze zijn hier ook aanwezig hoor.quote:
Waar heb je het overquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Een man met publieke functie bij een openbare herdenking? Het idéé!
Hij was uitgenodigd, het speelt binnen zijn gemeente, het is niet vreemd dat hij er op in gaat.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Kan je aanwijzen waar in mijn posts uit blijkt dat ik de aanwezigheid van een man met een publieke functie bij een openbare herdenking vreemd vind? Ik heb het helemaal niet gehad over zo'n algemene zaak.
Tsja, naar voren geschoven door de PvdA. "Yes yes, wij hebben als eerst een allochtoon als burgemeester", dat scoort goed in die kringen. Ik vind dat een burgemeester bij uitstek een functie is om door verkiezingen gekozen te worden, een burgemeester moet goed liggen bij de bevolking.quote:Op donderdag 7 mei 2009 01:18 schreef Catch22- het volgende:
wat moet die vent in rotterdam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |