Viel me ook al op. Grappig wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou eindelijk , eline is pissed over de tandpasta en meteen is het calimerostemmetje weg .....heel apart
Denk niet dat je dit exploitatie kunt noemen. Er wordt 24/7 gefilmd, dus dit ook....quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van alles, ik zit eigenlijk niet op deze streams te wachten. Als ik deze beelden wil zien ga ik wel voor een rouwcentrum staan. Exploiteren van zoiets is niet aan mij besteed.
Los van alles, zo kort op de toestanden vind ik dat niet zo gek, maar morgen wordt er weer geknaldquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van alles, ik zit eigenlijk niet op deze streams te wachten. Als ik deze beelden wil zien ga ik wel voor een rouwcentrum staan. Exploiteren van zoiets is niet aan mij besteed.
Nee. Ik denk dat je dan beter het 'risico' kan nemen belazerd te worden. Risico tussen aanhalingstekens want het is erg onwaarschijnlijk dat Jeroen iets zo moreel verwerpelijks doet met zo'n ongewisse uitkomst.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef akveor het volgende:
[..]
En het is is uitgesloten dat het niet waar kan zijn? Want achterban blijft achterban.
Gaat er iemand mee naar de crematie? Of wordt ie opgehaald?
Het zijn vragen die gevoelig liggen maar tbv het spel wel gesteld moeten worden.
de complot theorieën komen weer naar boven bij sommigen ... dat hoort bij het spelquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Uiteraard hebben we dit gechecked, telefonisch bij achterban
Mensen die hier complot theorieën bij halen sporen voor geen centimeter.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:39 schreef snetje het volgende:
[..]
de complot theorieën komen weer naar boven bij sommigen ... dat hoort bij het spel![]()
heb ik er ook nog 1 : kut! nu ben ik hem weer vergeten ...![]()
op NL hadden ze toen een leuk topic (de enigste dan) ...iets van duistere zaken ....
Dit hoort óók bij het leven. Mensen hoeven zich toch niet te verstoppen omdat ze wat verdriet hebben?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
veroquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit hoort óók bij het leven. Mensen hoeven zich toch niet te verstoppen omdat ze wat verdriet hebben?
En deze toestand is ook de redactie overkomen, dus "explloiteren" vind ik een te beschuldigende term.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit hoort óók bij het leven. Mensen hoeven zich toch niet te verstoppen omdat ze wat verdriet hebben?
En deze toestand is ook de redactie overkomen, dus "explloiteren" vind ik een te beschuldigende term.
Ja, ik had het tussen " " moeten zetten, was beter geweest. En nee, mensen hoeven zich niet te verstoppen, natuurlijk niet. Maar het is wel een heel natuurlijke reactie. Je zoekt toch bij verdriet die mensen op die erg dichtbij staan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Narcoleptische behoeftenquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is veruit de beste vorm van egocentrisme. Die waarbij je er niet voor terugdeinst om sterfgevallen te benutten voor je eigen narcoleptische behoeften.
En hij is als een toeter, dus slapen zal die straks welquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:45 schreef FuTilE het volgende:
Jeroen is er echt helemaal kapot van...
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Narcoleptische behoeften
Druk je je nu niet een beetje vreemd uit? Jeroen slaapt toch niet de hele dag en narcolepsie is geen behoefte maar een aandoening..
dat ging volgens mij om Amber als ik het goed hebquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Narcoleptische behoeften
Druk je je nu niet een beetje vreemd uit? Jeroen slaapt toch niet de hele dag en narcolepsie is geen behoefte maar een aandoening..
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Narcoleptische behoeften
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |