abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:15:16 #101
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68753996
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik vind elke bewoner z'n charme hebben hoor, begrijp me niet verkeerd
Maar ik blijf trouw aan Peter
wat wel leuk is om te zien = dat Peter helemaal los komt door Jeroen
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68754036
Ze willen tandpasta, belachelijk zeggen Marielin en Eline.

Nee een knuffeltje heb je wel echt nodig he?
pi_68754038
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef Espabilado het volgende:
Mensen die anderen die huilen om zo'n verlies hypersensitief noemen Wat zitten er toch wereldvreemden op fok.
Ik geef toe dat ik het af en toe moeilijk heb, niets menselijks is mij vreemd...
pi_68754043
ach... in de Oudheid was er ook geen tandpasta toen deden ze dat met van die gruisblokjes. ennuh.. Alcohol ontsmet ook! dus hierrr met de vodka of wodka met listerine smaak, die kergen we vorige week ook
pi_68754061
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, gewoon doortrapt dus en.......krokodillentranen?
Nou zeg, we hebben allemaal kunnen zien dat Jeroen toch echt wel van slag was toen dat bericht De Bunker in kwam.
En hij zal het er echt wel moeilijk mee hebben.
pi_68754068
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Komt ook door dat sterfgeval? Zoiets bindt meestal i.p.v. dat het rumoer geeft...
Ja, niets menselijks is de Bunker vreemd.

Ze gebruiken de telefoon inmiddels al als room-service. Heck, gooi er dan nog maar wat extra alcohol in om wat existentialistische gesprekken op gang te brengen. Daar maak je in ieder geval wat feel-good TV mee... Dat minimalistische concept werkt toch niet.
pi_68754093
leuke trui
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 23:17:46 #108
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68754108
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:14 schreef akveor het volgende:
Ik heb enkele vraagjes voor de redactie. Die ik eigenlijk nauwelijks durf te stellen en juist daarom toch doe.

Hoe is die e-mail geverifieerd? De afzender? Ouders van Jeroen? Meerdere bronnen? Mail komt binnen en zeer snel krijgt Jeroen de mail? Het lijkt alsof er geen tijd is genomen om dat te doen. 34 jaar? Kluizenaar? Hartaanval?

Ik vind het erg vreemd dat zo'n bericht per e-mail verstuurd word. Mijn ouders zouden mij ten alle tijde proberen te bellen om mij zoiets persoonlijk te vertellen. In ieder geval te bellen om het mij door iemand persoonlijk te laten mededelen.

Daarbij neem ik in acht dat Jeroen voor de Bunker het spel al speelde door zich aan te melden als de8ste. Ook hij zal weten dat de redactie enorme voorzichtig moet zijn met het verifieren. De familieleden van de overledene zullen immers zo goed als niet benaderd kunnen worden>

Nogmaals ik vind het moeilijk deze vragen te stellen vanwege deze hele persoonlijke toestand en stel ze juist daarom
Dus jij vermoedt dat een random kijker toevallig weet dat hij een vriend heeft die xxx heet die kluizenaar is en dat ze dan voor de lol zeggen dat die persoon dood is. Vervolgens gaat jeroen naar boven en belt met mensen die hij kent en die bevestigen dat verhaal van die onbekende streamer?
Zoiets?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:17:55 #109
130755 Kinga
versier hier
pi_68754116
quote:
Ik heb enkele vraagjes voor de redactie. Die ik eigenlijk nauwelijks durf te stellen en juist daarom toch doe.

Hoe is die e-mail geverifieerd? De afzender? Ouders van Jeroen? Meerdere bronnen? Mail komt binnen en zeer snel krijgt Jeroen de mail? Het lijkt alsof er geen tijd is genomen om dat te doen. 34 jaar? Kluizenaar? Hartaanval?

Ik vind het erg vreemd dat zo'n bericht per e-mail verstuurd word. Mijn ouders zouden mij ten alle tijde proberen te bellen om mij zoiets persoonlijk te vertellen. In ieder geval te bellen om het mij door iemand persoonlijk te laten mededelen.

Daarbij neem ik in acht dat Jeroen voor de Bunker het spel al speelde door zich aan te melden als de8ste. Ook hij zal weten dat de redactie enorme voorzichtig moet zijn met het verifieren. De familieleden van de overledene zullen immers zo goed als niet benaderd kunnen worden>

Nogmaals ik vind het moeilijk deze vragen te stellen vanwege deze hele persoonlijke toestand en stel ze juist daarom
Het mailtje is geschreven door de vriendin van Jeroen dacht ik.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:18:15 #110
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_68754134
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:15 schreef snetje het volgende:

[..]

wat wel leuk is om te zien = dat Peter helemaal los komt door Jeroen
Ja vind ik ook. En Jeroen komt ook beter uit de verf met een kameraad.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_68754143
Oja en dan die opmerking, weet niet meer van wie....Jeroen zal nu wel scoren...neee echt niet als je een favo hebt zal datgene wat Jeroen nu overkomt echt niets veranderen ..
pi_68754152
quote:
<knip>

Ben het helemaal met je eens.

Ouders die erop staan om dit nieuws on stream te brengen hebben wat mij betreft een paar steekjes los!! Ik heb ook vette vraagtekens eigenlijk. Maar goed, ik ben nogal wantrouwend van nature
pi_68754159
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sneu dat Jeroen een vriend heeft verloren.

Maar ik denk dat hij ook slim genoeg is om gebruik te maken van die situatie. Ik kan sowieso niet zo erg uit de voeten met mensen die in een spel blijven zitten als iemand, die ze zeer dierbaar is, gestorven is. Zoiets is volgens mij toch net iets belangrijker dan een kans op die rottige 8000 euro

Krijg dan toch een beetje rottige smaak in mijn bek en dan lijkt het mij dat de overledene toch net iets minder dierbaar is dan gesuggereerd wordt.
Nuja, TB is een moment in z'n leven en je moet toch wel gewoon verder met je leven? Ik snap het aan een kant wel.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:18:40 #114
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68754164
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, er vanuit gaande dat gewonnen geld iets goed kan maken, is dat inderdaad ook nog aan de orde.
dat geemmer over dat Jeroen geen geld nodig heeft ... genoeg heeft .. ben ik ook een keer zat
komt er dus op neer dat als je als gesetteld bent qua poen alleen nog maar met je reet op de Bahama's mag gaan liggen en vooral zon leuke uitdaging als The Bunker niet mag aangaan ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68754168
pi_68754171
quote:

Daarbij neem ik in acht dat Jeroen voor de Bunker het spel al speelde door zich aan te melden als de8ste. Ook hij zal weten dat de redactie enorme voorzichtig moet zijn met het verifieren. De familieleden van de overledene zullen immers zo goed als niet benaderd kunnen worden.

Daarbij vraag ik me ook af of er begeleiding mee gaat naar de crematie. Of heeft ie bedongen dat ie jullie er niet bij wil en anders vertrekt?

Complotdenken ben ik ook een ster in, maar met welke insteek vraag je dit?
pi_68754177
Die pim is echt een dooie , af en toe komt er geluid uit maar dat is het ook dan.
Misschien eens een extreme opdracht voor hem verzinnen dat hij wel moet praten , en dan graag luid en duidelijk. Iemand ideeen ???
Loslaten, is het ultieme houden van.
  Admin woensdag 6 mei 2009 @ 23:19:14 #118
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68754200
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:16 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Ja, niets menselijks is de Bunker vreemd.

Ze gebruiken de telefoon inmiddels al als room-service. Heck, gooi er dan nog maar wat extra alcohol in om wat existentialistische gesprekken op gang te brengen. Daar maak je in ieder geval wat feel-good TV mee... Dat minimalistische concept werkt toch niet.
Vind je het nou echt zo gek dat ze een avondje krijgen om bij te komen? Hell, er stond voor vanavond een feest geplanned (waar gewoon op gestemd was), dus het valt allemaal nogal mee.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:19:17 #119
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68754204
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:16 schreef Maria44 het volgende:
Ze willen tandpasta, belachelijk zeggen Marielin en Eline.

Nee een knuffeltje heb je wel echt nodig he?
De beer door de shredder in ruil voor tandpasta.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 23:21:28 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_68754303
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef Espabilado het volgende:
Mensen die anderen die huilen om zo'n verlies hypersensitief noemen Wat zitten er toch wereldvreemden op fok.
Inderdaad. Komt harteloos over.
pi_68754307
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef Rica het volgende:

[..]

Topidee
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:21:30 #122
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_68754309
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:19 schreef Rica het volgende:

[..]

jaaaa en ze moet toekijken ook
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_68754353
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:18 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Nuja, TB is een moment in z'n leven en je moet toch wel gewoon verder met je leven? Ik snap het aan een kant wel.
Tja.....je moet uiteindelijk wel verder met je leven, dat is zeker waar. Maar kom op, je bent toch wel een enorme exhibitionist als je je tranen voor 1000 streamers wil laten zien. Een normaal mens zoekt toch de stilte of een vriend(in) op? Hoe serieus moet ik dit nu toch nemen
pi_68754356
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:18 schreef snetje het volgende:

[..]

dat geemmer over dat Jeroen geen geld nodig heeft ... genoeg heeft .. ben ik ook een keer zat
komt er dus op neer dat als je als gesetteld bent qua poen alleen nog maar met je reet op de Bahama's mag gaan liggen en vooral zon leuke uitdaging als The Bunker niet mag aangaan ....
Juist dan moet je met dit soort dingen meedoen, uitdagingen zoeken...
pi_68754358
Nee Peter je wilde niet douchen, is niet afgepakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')