Dat valt me dan zeer van je tegen. Vele mensen hadden niet het idee dat Jeroen er in zat voor het geld. En dan... het uitbuiten van de dood van een vriend?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sneu dat Jeroen een vriend heeft verloren.
Maar ik denk dat hij ook slim genoeg is om gebruik te maken van die situatie. Ik kan sowieso niet zo erg uit de voeten met mensen die in een spel blijven zitten als iemand, die ze zeer dierbaar is, gestorven is. Zoiets is volgens mij toch net iets belangrijker dan een kans op die rottige 8000 euro
Krijg dan toch een beetje rottige smaak in mijn bek en dan lijkt het mij dat de overledene toch net iets minder dierbaar is dan gesuggereerd wordt.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:03 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ze heeft de hele dag al gezegd dat ze niet meer in het grote bed ging slapen voorlopig omdat iedereen er al 9 dagen in heeft geslapen en ze dat niet zo fris meer vond. Jeroen dacht dat het om hem ging en bleef maar zeuren daarover. Nu bracht hij het dat hij behoefte heeft aan knuffelen na dit bericht van zijn vriend.
Hij bleef erover doorgaan bij haar. En dat vind ik dus chanteren van jeroen zijn kant.
En dat gevoel heb ik dus precies hetzelfde over jeroen. Maar het is zijn keus maar ik zou dit nooit van z'n leven doen als er een goede vriend van mij was overleden en zeker niet voor die euro's. Geld is dan heel onbelangrijk hoor. En net wat je zegt hij beweert dat hij het niet nodig heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sneu dat Jeroen een vriend heeft verloren.
Maar ik denk dat hij ook slim genoeg is om gebruik te maken van die situatie. Ik kan sowieso niet zo erg uit de voeten met mensen die in een spel blijven zitten als iemand, die ze zeer dierbaar is, gestorven is. Zoiets is volgens mij toch net iets belangrijker dan een kans op die rottige 8000 euro
Krijg dan toch een beetje rottige smaak in mijn bek en dan lijkt het mij dat de overledene toch net iets minder dierbaar is dan gesuggereerd wordt.
Onzeker, dat wel. Maar na het "zweefmomentje" met Robert, de ellende van Jeroen, de leuke fanmail, hoop ik toch dat ze haar eigen dipje ondergeschikt en onbelangrijk vind na de gebeurtenissen van vanavond. Ik hoop dat ze blijftquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Amber is vanaf het bekend maken van de *zogenaamde poll* al onzeker .... heb toen ook al aangegeven het niet fair te vinden voor Bobby maar ook niet voor Amber die hierdoor een vertekend beeld krijgt ...
Ik denk niet dat hij dat doet voor het geld maar het gewoon leuk vindt om te stangen. Zelfs in zo'n situatie.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:07 schreef lies1958 het volgende:
[..]
En dat gevoel heb ik dus precies hetzelfde over jeroen. Maar het is zijn keus maar ik zou dit nooit van z'n leven doen als er een goede vriend van mij was overleden en zeker niet voor die euro's. Geld is dan heel onbelangrijk hoor. En net wat je zegt hij beweert dat hij het niet nodig heeft.
Mwah, ik vind hem vanaf het begin al een "link loetje". Hij begint nu al met "uitbuiten" door Eline in bed te vragen vanwege die omstandigheden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat valt me dan zeer van je tegen. Vele mensen hadden niet het idee dat Jeroen er in zat voor het geld. En dan... het uitbuiten van de dood van een vriend?
En dát denk ik dus ook.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat doet voor het geld maar het gewoon leuk vindt om te stangen. Zelfs in zo'n situatie.
Ja, gewoon doortrapt dus en.......krokodillentranen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat doet voor het geld maar het gewoon leuk vindt om te stangen. Zelfs in zo'n situatie.
Ik weet niet hoe jeroen is en hoe hij denkt maar het komt zo op mij over dat hij eline aan het bespelen is met zijn emotie's en dat vind ik gewoon niet kunnen van hem. Eline is gewoon een heel lief kind en die kan geen nee tegen jeroen zeggen op dit moment en jeroen weet dat gewoon heel goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat dus! ze kan nee zeggen ..... eerder gaf ze al aan er niet meer in te willen omdat iedereen er al in heeft gelegen en dat het nu ietwat smerig wordt ... Jeroen heeft eerder al gevraagd of ze de boel konden verschonen ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ze kan sowieso gewoon nee zeggen wat ze volgens mij eerder ook zei maar dat weet ik niet zeker. Maar wat ik zei ik zou het in zo een geval kut vinden om nee te zeggen.
Komt ook door dat sterfgeval? Zoiets bindt meestal i.p.v. dat het rumoer geeft...quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:09 schreef FuTilE het volgende:
Hmmm.. Ze beginnen elkaar nu wel erg leuk te vinden. Dit gaat de verkeerde kant op, er begint zich een Spielberg-plot te ontwikkelen
Fatto, e perfettamente adessoquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Even opnieuw opstarten. Had ik gisteren ook Ruud.
Maar gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde..........quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem vanaf het begin al een "link loetje". Hij begint nu al met "uitbuiten" door Eline in bed te vragen vanwege die omstandigheden.
Zodra ik moet huilen om iemand die gestorven is, dan is die schijnbaar nogal dierbaar voor mij en dan kan alles en iedereen, en zeker een spel, m'n rug op.
Daar heb je zeker een punt maar misschien doet hij het op zijn manier. Tis overduidelijk dat hij niet voor het geld daar blijft zitten wat zijn andere motieven zijn?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem vanaf het begin al een "link loetje". Hij begint nu al met "uitbuiten" door Eline in bed te vragen vanwege die omstandigheden.
Zodra ik moet huilen om iemand die gestorven is, dan is die schijnbaar nogal dierbaar voor mij en dan kan alles en iedereen, en zeker een spel, m'n rug op.
naah, die tranen zijn wel echt denk ik.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, gewoon doortrapt dus en.......krokodillentranen?
Dat zijn mensen die nog nooit een naaste verloren hebben en waarschijnlijk te jong zijn om enige vorm van empathisch vermogen te bezitten? Ik weet niet. Ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:13 schreef Espabilado het volgende:
Mensen die anderen die huilen om zo'n verlies hypersensitief noemenWat zitten er toch wereldvreemden op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |