abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68756938
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

OMFG wat heb jij het hoog in je bol
Waarom zo'n reactie? Hij zit daar, deelt verhalen met ons en behoort zelf tot de groep die het meeste reality ervaring heeft van NL... Maargoed hij zal zelf inmiddels ook wel geleerd hebben om te gaan met dit soort reacties.
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:23:37 #252
254906 siep86
take a look at yourself first
pi_68756961
Wanneer gaat Japie erin, volgens mij zullen de overlevers niet weten wat ze over komt als hij in terror modus komt haha.

Huubke ik ga maar niet te laat naar bed, anders sta ik mijn klanten een beetje vreemd te woord morgen - wilde nog wel ff zeggen dat het toch wel weer cool is dat je hier fftjes aan mee werkt en zo toch weer een beetje terug bent voor de streamers

ik zeg Fok weltrusten!
pi_68756973
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:22 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

goed plan, on topic, iedereen slaapt geloof ik, nog mooie conclusies na weer een dag the Bunker?
Jups, dat het aspergetijd is en ze heerlijk smaken

En wat DB betreft, ik denk dat niemand gedacht had dat Peter en Jeroen zich zo zouden schikken in het vastgeketend zijn. Het lijkt alsof het ze dichter bij elkaar heeft gebracht
pi_68756975
Jeroen is getting friskay...
pi_68756979
[quote]Op donderdag 7 mei 2009 00:22 schreef bosb het volgende:

[..]

Waarom zo'n reactie? Hij zit daar, deelt verhalen met ons en behoort zelf tot de groep die het meeste reality ervaring heeft van NL... Maargoed hij zal zelf inmiddels ook wel geleerd hebben om te gaan met dit soort reacties.
[/quote

Wie zijn er potentiele setjes in the Bunker
pi_68756991
truste
pi_68757017
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef Bunker-Renate het volgende:
truste
Slaap lekker Renate, goed van je dat je je niet weg hebt laten pesten
pi_68757039
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:19 schreef lies1958 het volgende:

[..]

volgens mij heeft huub toch ook het overlijden van een vriend meegemaakt in een RLS en bedoeld hij dat met ervaringsdeskundige.
Dus helemaal niet hoog in zijn bol.
Dus als je één keer een overlijden van een vriend in een RLS hebt meegemaakt ben je meteen een ervaringsdeskundige?
Zeg dan gewoon dat je er ervaring mee hebt.
pi_68757061
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:22 schreef bosb het volgende:

[..]

De meeste reality-ervaring van Nederland? Ik zou eens een gesprekje aanknopen met de zwerver bij je lokale ALDI-vestiging. Waarschijnlijk heeft die heel wat meer reality ervaring

(Btw, bosb = bosbeetle?)
pi_68757066
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef ditisHuub het volgende:
[quote]Op donderdag 7 mei 2009 00:22 schreef bosb het volgende:

Ik hoop echt dat er geen setjes ontstaan. Dat vind ik toch iedere keer "de dood in de pot"
pi_68757067
[/quote]

Ach niemand toch is de tijd veel te kort voor dat ze er zitten en zijn de personen te verschillend. En ze vinden elkaar alleen maar lief en schattig .
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:27:20 #262
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68757074
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dus als je één keer een overlijden van een vriend in een RLS hebt meegemaakt ben je meteen een ervaringsdeskundige?
Doe niet zo moeilijk.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_68757095
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef FuTilE het volgende:

[..]

De meeste reality-ervaring van Nederland? Ik zou eens een gesprekje aanknopen met de zwerver bij je lokale ALDI-vestiging. Waarschijnlijk heeft die heel wat meer reality ervaring
Buiten het feit dat de zwerver hier niet staat bij de ALDI maar de AH snap je best wat ik bedoel
pi_68757127
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

oke, je hebt gelijkt.

Ik heb er ervaring mee!
pi_68757136
quote:

Géén, denk ik
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:28:52 #266
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68757141
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef lies1958 het volgende:

Ach niemand toch is de tijd veel te kort voor dat ze er zitten en zijn de personen te verschillend. En ze vinden elkaar alleen maar lief en schattig .
Plus zijn ze niet allemaal single.
Your games are death
With every breath
pi_68757145
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:27 schreef bosb het volgende:

[..]

Buiten het feit dat de zwerver hier niet staat bij de ALDI maar de AH snap je best wat ik bedoel
Ja, ik wilde ook eerst AH neerzetten, maar Aldi leek me nóg realistischer
pi_68757155
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat er geen setjes ontstaan. Dat vind ik toch iedere keer "de dood in de pot"
Toch gebeurt het bijna altijd
pi_68757159
quote:

Zijn er eigenlijk niet denk ik.

Wilde trouwens nog even rechtzetten dat ik je gister ten onrechte als enige boeman behandelde, terwijl de besluiten blijkbaar van vrijwel het hele team af kwamen. En de persoonlijke sneren daarbij. Even goede onbekenden?
  † In Memoriam † donderdag 7 mei 2009 @ 00:29:34 #270
128220 Peter6000
pi_68757165
Ik ben voor morgen vooral benieuwd naar de reactie van Amber, als ze erachter komt dat de eliminatie pas zaterdag is. Ze worstelt overduidelijk erg met haar heimwee.

Een paar weken trekken door Europa als voorbereiding voor het jaar backpacken in Australië lijkt me geen slecht plan.
pi_68757242
Maareh,... Komt er nou nog een feestje bij het eind van Der Bunker?

Een live uitgezonden underground techno-feest met veel spiritualiën en narcotica zou natuurlijk wel master zijn.
pi_68757244
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk niet denk ik.

Wilde trouwens nog even rechtzetten dat ik je gister ten onrechte als enige boeman behandelde, terwijl de besluiten blijkbaar van vrijwel het hele team af kwamen. En de persoonlijke sneren daarbij. Even goede onbekenden?
En hier kan ik nu respekt voor hebben. Had het teruggelezen van afgelopen nacht en vond het dus ook onterecht wat je aan het doen was. Maar knap dat je er op terug komt richting huub.
pi_68757247
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Ja, maar zoals al gezegd, de tijd is redelijk kort en iedere week is er eentje weg. Ik zie hier geen setjes ontstaan. Pim is volgens mij nog liever bezig met mecano, bij Peter zie ik niemand en Jeroen zou wel een keer "van bil" kunnen gaan, maar heeft een relatie thuis, niet geschikt voor een setje.

Die meiden zijn er volgens mij ook niet echt voor in!
pi_68757251
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Volgens mij nog nooit zo'n korte RLS geweest, speelt wel een rol denk ik, ze zijn nu al aan het aftellen. In alle fanmail staat ook "Nog maar 16 dagen"
Daarnaast zie ik geen setjes, misschien dat Bunker-Pim een keer met een volledig bezopen Eline weet te zoenen ofzo, maar ook dat lijkt me erg onrealistisch.
  donderdag 7 mei 2009 @ 00:33:11 #275
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68757266
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben voor morgen vooral benieuwd naar de reactie van Amber, als ze erachter komt dat de eliminatie pas zaterdag is. Ze worstelt overduidelijk erg met haar heimwee.

Heimwee of dat het allemaal tegenvalt en ze het luxer/gemakkelijker had voorgesteld. Ik vind het toch wel wat slap. Het is in totaal nog geen eens een maand. Niet dat je zegt niet te overzien.
Your games are death
With every breath
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')