Waarom zo'n reactie? Hij zit daar, deelt verhalen met ons en behoort zelf tot de groep die het meeste reality ervaring heeft van NL... Maargoed hij zal zelf inmiddels ook wel geleerd hebben om te gaan met dit soort reacties.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG wat heb jij het hoog in je bol
Jups, dat het aspergetijd is en ze heerlijk smakenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
goed plan, on topic, iedereen slaapt geloof ik, nog mooie conclusies na weer een dag the Bunker?
Dus als je één keer een overlijden van een vriend in een RLS hebt meegemaakt ben je meteen een ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:19 schreef lies1958 het volgende:
[..]
volgens mij heeft huub toch ook het overlijden van een vriend meegemaakt in een RLS en bedoeld hij dat met ervaringsdeskundige.
Dus helemaal niet hoog in zijn bol.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:22 schreef bosb het volgende:
[..]
Waarom zo'n reactie? Hij zit daar, deelt verhalen met ons en behoort zelf tot de groep die het meeste reality ervaring heeft van NL... Maargoed hij zal zelf inmiddels ook wel geleerd hebben om te gaan met dit soort reacties.
Ik hoop echt dat er geen setjes ontstaan. Dat vind ik toch iedere keer "de dood in de pot"quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef ditisHuub het volgende:
[quote]Op donderdag 7 mei 2009 00:22 schreef bosb het volgende:
Wie zijn er potentiele setjes in the Bunker
Doe niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus als je één keer een overlijden van een vriend in een RLS hebt meegemaakt ben je meteen een ervaringsdeskundige?
Zeg dan gewoon dat je er ervaring mee hebt.
Buiten het feit dat de zwerver hier niet staat bij de ALDI maar de AH snap je best wat ik bedoelquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]![]()
De meeste reality-ervaring van Nederland? Ik zou eens een gesprekje aanknopen met de zwerver bij je lokale ALDI-vestiging. Waarschijnlijk heeft die heel wat meer reality ervaring
oke, je hebt gelijkt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus als je één keer een overlijden van een vriend in een RLS hebt meegemaakt ben je meteen een ervaringsdeskundige?
Zeg dan gewoon dat je er ervaring mee hebt.
Géén, denk ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef ditisHuub het volgende:
Plus zijn ze niet allemaal single.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef lies1958 het volgende:
Ach niemand toch is de tijd veel te kort voor dat ze er zitten en zijn de personen te verschillend. En ze vinden elkaar alleen maar lief en schattig .
Ja, ik wilde ook eerst AH neerzetten, maar Aldi leek me nóg realistischerquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:27 schreef bosb het volgende:
[..]
Buiten het feit dat de zwerver hier niet staat bij de ALDI maar de AH snap je best wat ik bedoel
Toch gebeurt het bijna altijdquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er geen setjes ontstaan. Dat vind ik toch iedere keer "de dood in de pot"
Zijn er eigenlijk niet denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:24 schreef ditisHuub het volgende:
En hier kan ik nu respekt voor hebben. Had het teruggelezen van afgelopen nacht en vond het dus ook onterecht wat je aan het doen was. Maar knap dat je er op terug komt richting huub.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk niet denk ik.
Wilde trouwens nog even rechtzetten dat ik je gister ten onrechte als enige boeman behandelde, terwijl de besluiten blijkbaar van vrijwel het hele team af kwamen. En de persoonlijke sneren daarbij. Even goede onbekenden?
Ja, maar zoals al gezegd, de tijd is redelijk kort en iedere week is er eentje weg. Ik zie hier geen setjes ontstaan. Pim is volgens mij nog liever bezig met mecano, bij Peter zie ik niemand en Jeroen zou wel een keer "van bil" kunnen gaan, maar heeft een relatie thuis, niet geschikt voor een setje.quote:
Volgens mij nog nooit zo'n korte RLS geweest, speelt wel een rol denk ik, ze zijn nu al aan het aftellen. In alle fanmail staat ook "Nog maar 16 dagen"quote:
Heimwee of dat het allemaal tegenvalt en ze het luxer/gemakkelijker had voorgesteld. Ik vind het toch wel wat slap. Het is in totaal nog geen eens een maand. Niet dat je zegt niet te overzien.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben voor morgen vooral benieuwd naar de reactie van Amber, als ze erachter komt dat de eliminatie pas zaterdag is. Ze worstelt overduidelijk erg met haar heimwee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |