Lul, door jou kwam de cola die ik aan t drinken was me neus uitquote:
Bij Chello werd je snelheid dan afgekapt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 06:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat zei hij niet maar dat zal wel aan mij liggenVolgens mij was het bij planet/wxs zo dat als je er over heen ging je gewoon extra moest betalen, niet dat je snelheid werd afgekapt
Leuk hoor, mensen als jij. Door je foute router laat je een complete IP range van 500 klanten offline gaan en dan nog boos worden ook als je wordt afgesloten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef Ashira het volgende:
Ziggo zijn een stelletje idioten, ik had ook ziggo op een dag internet weg toen het de volgende dag nog zo was hadden we maar even gebeld.
"Ja mevrouw, we hebben u afgesloten omdat er klachten zijn binnengekomen van mensen in de buurt.
Uw router zorgt ervoor dat de buurt geen verbinding heeft."
Ze hadden me aangeboden het internet weer aan te sluiten zou een paar dagen duren heb die troep maar gelijk afgezegd en een nieuwe provider gekozen.
Ze hadden ook gezegt dat we daar bericht over hadden gekregen per email, nou dat was ook gelul.
Iedereen die daarbij zit raad ik aan om hun te naaien voordat ze jou naaien.
Als buurtbewoner zou ik dat zelf wel even opgelost hebben dmv jouw router 't raam uit te gooien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:22 schreef Ashira het volgende:
Ziggo zijn een stelletje idioten, ik had ook ziggo op een dag internet weg toen het de volgende dag nog zo was hadden we maar even gebeld.
"Ja mevrouw, we hebben u afgesloten omdat er klachten zijn binnengekomen van mensen in de buurt.
Uw router zorgt ervoor dat de buurt geen verbinding heeft."
Ze hadden me aangeboden het internet weer aan te sluiten zou een paar dagen duren heb die troep maar gelijk afgezegd en een nieuwe provider gekozen.
Ze hadden ook gezegt dat we daar bericht over hadden gekregen per email, nou dat was ook gelul.
Iedereen die daarbij zit raad ik aan om hun te naaien voordat ze jou naaien.
Js èn? Ik heb 4 terrabyte aan HD ruimte, waarvan ruim 3 al vol.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef player-boy het volgende:
wrm wil je eigenlijk zoveel downloade? ik heb daar geeneens plek voor op me pc.. kep maar 250 gb
en een xterne 320 schijf
Hmm ja, laten we allemaal meteen maar stoppen met downloaden, nu we weten dat jij er geen plek voor hebt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:08 schreef player-boy het volgende:
wrm wil je eigenlijk zoveel downloade? ik heb daar geeneens plek voor op me pc.. kep maar 250 gb
en een xterne 320 schijf
lol dus het is mijn schuld? ik heb zowieso 2 verschillende routers gehad en beiden met fabrieksinstelling, geen ene flikker veranderd. het is gewoon een dom excuus van hun had het wel kunnen verwachten dat ik afgezeken zou worden. Trouwens hoe de fuk moet ik zoiets ook kunnen weten als ze geen contact met mij opnemen? ze zeiden dat er een onderzoek was geweest voor 3 maanden en dan nemen ze geen contact met mij of mijn vriend op? yea right.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als buurtbewoner zou ik dat zelf wel even opgelost hebben dmv jouw router 't raam uit te gooien.
Net alsof ik dat gewild zou hebben als het waar was...quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Als buurtbewoner zou ik dat zelf wel even opgelost hebben dmv jouw router 't raam uit te gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |