Dit dus. Maar goed:quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:28 schreef PiRANiA het volgende:
Linux
Dat helpt ook maar half. Als ik een update wel wil hebben, maar niet wil rebooten, dan installeer ik 'm nog niet. Als ik dan de pc op standby zet, wordt de update geinstalleerd zodra de computer weer uit standby komt. Kan ik vervolgens alsnog gedwongen rebooten (of elke paar minuten de melding wegklikken).quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef HeatWave het volgende:
ja, en de automatische update service even uitztten is idd onmogelijk.
Ja als je een teletubbie bent misschienquote:
kan je computer uit dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Wekenlang uitstellenGaat je computer nooit uit ofzo?
quasi-eensquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Positief zijn over een Apple updater.
Dat kan gewoon niet...
Waarom niet? Eens in de zoveel tijd krijg ik een melding dat er updates zijn. En dan kan ik zelf kiezen of ik wil updaten. Desnoods schakel ik die enkele rebootupdate uit. Werkt prima. En geen gezeik dat de computer opeens uit is gegaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Positief zijn over een Apple updater.
Dat kan gewoon niet...
Omdat jouw browser een nachtmerrie is voor iedere webdesigner.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:36 schreef vigier het volgende:
P.S. 2... Fok meldt elke keer dat ik een pagina laad dat ik met een 8 jaar oude IE zit en dat ik toch echt moet upgraden. But why? Zodat ik tabjes heb? Die heb ik al op firefox... verder niets wat ik hier niet mee kan doen...
Terechte klacht. En dan blijken er na installatie alweer nieuwe updates/hotfixes voor dat onderdeel te zijn waardoor je weer opnieuw moet opstarten. Of je virusscanner moet de computer opnieuw opstarten. Of java.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef Sjibble het volgende:
En dan reboot je, start je al je shit weer op die je eerst aan had en is er weer niks aan de hand
Of je doet zoals normale mensen en zet je PC gewoon uit 's nachts. En mijn java en virusscanner heeft mij nog nooit gevraagd opnieuw op te starten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:01 schreef miodzio het volgende:
[..]
Terechte klacht. En dan blijken er na installatie alweer nieuwe updates/hotfixes voor dat onderdeel te zijn waardoor je weer opnieuw moet opstarten. Of je virusscanner moet de computer opnieuw opstarten. Of java.Tenenkrommend, idd. Eén van de nadelen van Windows.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |