abonnement Unibet Coolblue
pi_238598
Het lijkt erop dat ze nog steeds niets door hebben ondanks al die presentjes.

De heren waren behoorlijk onder de indruk van de foto's van Tara en Sabine.

En we weten nu ook hoe Marijke eruit ziet!

19:15
Ze weten nu dat ze naar huis gaan en dat de prijs 250.000 netto is...ik geloof adt ze blij zijn

en verder.....

pi_238599
en verder manipuleert Veronica er weer flink op los met de tussenstand

Wel een staafdiagram, maar geen percentages in beeld

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_238600
Voor degenen die het niet heeft kunnen zien, en wel interesse hebben kun je voor het liveverslag kijken in de avondstreams.http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003322.html
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_238601
Ik geloof eigenlijk niet dat Sinatra ooit 'You never walk alone' heeft gezongen.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 30 december 1999 @ 19:16:00 #5
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_238602
Ze hopen wel heel erg op veel bellers vanavond. Een groot callcenter ingezet en inderdaad wel een diagram en geen percentages.
Niet bellen dus.

Even een aanvulling na de uitzending. Bart weet wel erg goed hoe VOO te werk gaat. Tegen Willem: "Joh, ze hebben net zo lang met de beelden lopen husselen tot we alledrie even veel kans hebben."
Hij wist alleen niet dat de schade in populariteit die Willem was toegebracht niet meer was weg te werken de laatste week.

"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
  donderdag 30 december 1999 @ 19:38:00 #6
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_238603
quote:
op 12-30-1999 om 07:01 PM schreef Hunter het volgende:
Ik geloof eigenlijk niet dat Sinatra ooit 'You never walk alone' heeft gezongen.

Jeetje, van welke planeet kom jij, Hunter? Natuurlijk heeft Sinatra dat wel gezongen, gekkie

Beetje erg doorzichtig van Wouters (en van V.) om die diagrammen weer te geven zonder cijfertjes. Volgens de polls op Internet is het gewoon nog 60-25-15 of daaromtrent. Niet bellen mensen, het is geld uit de zak klopperij van V. De beslissing is allang gemaakt....

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_238604
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Admin donderdag 30 december 1999 @ 20:36:00 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_238605
vond de "behind the screens"-beelden erg leuk om te zien.
Ik dacht trouwens dat het luikje naar de DBK in de bodem zat... niets is minder waar...

Gave uitzending, kan niet wachten op vanavond.

Maar: gaan ze er al om 22.15 uit? dat wordt dus een napraatgedoe van twee uur...
Nounou.


BTW: afspraken maken over de hoofdprijs is verboden (een van de *begin*regels van BB)
>volgens mij deden ze dat toch (al een paar dagen trouwens)

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')