huizenvinder.nl, als je dan een huis gevonden hebt en erop geklikt hebt en je wil meer info over het huis.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef styliste het volgende:
welke site?
Lol, de buurjongen van mijn vriend is ook zo'n sjappie.. die heeft blauwe zwaailichten in z'n grille gemonteerd en hij heeft zelfs een "stop politie" sein in z'n auto, maar die is helaas nog nooit aangehoudenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:26 schreef krioro het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ne-door-de-stad.html. Geen idee of het al voorbij is gekomen hier overigens, maar ik ga niet alles doorlezen hè.
Dat klinkt niet zo positief?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:14 schreef automatic_ het volgende:
Ja, het gaat!
Goed, een beetje stresserig want we moeten nog veel werk verrichten om onze afstudeer opdracht af te krijgen. Maar dat komt wel goed.quote:Met u?
22 Juni is de afstudeer-presentatie. Maar er moet nog veel gebeuren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:22 schreef automatic_ het volgende:
Ja, beetje last van mijn maag/darmen
Ooo spannend! Wanneer moet je opdracht af zijn?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:23 schreef toma het volgende:
[..]
22 Juni is de afstudeer-presentatie. Maar er moet nog veel gebeuren.
Nu ga ik naar bed, ga je mee auto?![]()
Slaap lekker en succes met je afstudeeropdracht!quote:
Nou ontzettend met onze geweldige medelanders!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 04:10 schreef aardappel het volgende:
ouwe slaapkoppen! Het was net zo gezellig in de stad!
pff echt een kut avond dan jah.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou ontzettend met onze geweldige medelanders!
Zitten lekker met wat man op het terras, komt er een groep van ongeveer 7 Antillianen aangelopen die echt te wasted voor woorden zijn. Dus wij zitten gewoon lekker te lullen en te lachen en één van die gasten is zo dronken dat ie gewoon een keer of vier omvalt. Dus wij kijken die kant op. Gelijk een smoel van hier tot Tokio dat we niet moeten kijken, blahblah.
Nou goed gewoon negeren en niet die kant op kijken, zonder er op te reageren. Daarna een boel geschreeuw dat ze ons wel zouden pakken blahblah. Dus bij ons in de groep eentje die er op reageert en zegt dat ze gewoon normaal moeten en opzouten. Nog meer gezeik en gelul. Wij nog gewoon blijven zitten en verder niets doen. Zij ook wat rustiger. Willen ze weggaan en komen ze naar onze tafel met een boel geschreeuw en gezeik. Dus bij ons staat ook iemand op en opeens haalt zo'n kut kerel uit. Dus bij ons iedereen er ook tussen en dan zie ik vanuit mijn ooghoek eentje een volle fles wodka uit zijn zak trekken en die wil dus ook uit halen. Die blok ik en die fles die valt. Kreeg daarna alle teksten van dat ie wel terug zou komen. Kreeg nog paar stompen in mijn maag, heb er nog een paar uitgedeeld, boel gezeik en gejank op het terras. Uiteindelijk de politie erbij en wat doen die...
HELEMAAL NIETS BEHALVE DIE KERELS WEGSTUREN!
Nou zijn wij allemaal mensen die uit de horeca komen en dus wel bekend zijn in het wereldje, maar ik vond het echt weer zo belachelijk!
Al met al een KUT AVOND!
Geen zin in, geen tijd voor en dat levert nog meer gezeik op!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff echt een kut avond dan jah.
en aangifte wegens mishandeling ?
aangezien je toch uit wereldje komt, gewoon weigeren drinken te geven als ze aan je bar staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |