Ook een goeie. Maar die komt toch niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef existenz het volgende:
Je krijgt \'Ajax heeft interesse in McClaren\'
ochtendquote:
maar je kent ze welquote:
Het is voor mn stageopdracht. Het automatiseren van een bepaald systeem. Maar alle handelingen moeten wel goed in kaart worden gebracht en op het juiste moment worden getriggerd. Best lastig bij een complex systeem.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
maar je kent ze welhet kan zo, maar het kan ook gewoon een troubleshooting zijn in een gebruiksaanwijzing!
welk proggie gebruik je om ze te maken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef toma het volgende:
[..]
Het is voor mn stageopdracht. Het automatiseren van een bepaald systeem. Maar alle handelingen moeten wel goed in kaart worden gebracht en op het juiste moment worden getriggerd. Best lastig bij een complex systeem.
wilde eigelijk visio gebruiken maar die hebben ze hier niet. Dan doe ik t maar in photoshop.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
welk proggie gebruik je om ze te maken?
ja dat is inderdaad het fijnstequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:16 schreef toma het volgende:
[..]
wilde eigelijk visio gebruiken maar die hebben ze hier niet. Dan doe ik t maar in photoshop.
Nooit van gehoord. Zou wel makkelijk zijn. Maar ben al bijna klaar.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
online visio is dat er niet ?
ik ook niet, dacht ik gooi mn hersenspinsel eruitquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:41 schreef toma het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zou wel makkelijk zijn. Maar ben al bijna klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |