http://www.tinarosita.com/hoofdframe.htmWas afgelopen week op vakantie op Lesbos. Kankermooi gehad en helemaal niks op aan te merken, op een smetpuntje na. Het optreden van Tina Rosita op zaterdagavond.
Vrijdag hoorden we de geruchten dat er een artiest kwam optreden. Namen als de Stones, de Dire Straits en de 3 J`s werden al snel genoemd. Niks was minder waar. Dromen vielen in duigen bij het zien van haar poster. "Nouja". Dacht ik, "Laten we haar een kans geven".
Op de bewuste avond zaten de gasten al klaar. De muziekinstallatie stond klaar, alcohol vloeide rijkelijk. Alle ingrediënten voor een leuke avond zou je denken.
Om half 9 zou het optreden beginnen. De manager liep naar de microfoon met het nieuws dat het optreden uitgesteld zou worden. Waarom is mij een raadsel, want Tina en haar manager bleven gewoon aan het schap zitten.
Om 10 uur begon het spektakel. "Je mag ook op de bar dansen." Zei ze nog zonder enige emotie.
Meer woorden maak ik niet aan dit optreden vuil, ook al gaat dit topic hier over.
Na het optreden met ik nog met 3 vrouwen uitgeweest waar ik niks mee gedaan heb