Bovenmatig slim zou ik mezelf niet graag willen classificeren. Intelligentie is puur en alleen de diepte en mate van omvangrijkheid van de perceptie van het bewustzijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:56 schreef Handschoen het volgende:
Of hij is heel slim en snappen wij he niet, of hij heeft een psychose en ziet hij ze vliegen...Als hij slim is, zou hij ook kunnen aangeven waar het over ging, in plaats van maar aan te nemen dat wij weten waar het over gaat...
he-le-maal niets zelfs!quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:01 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind het knap dat je zó weinig kan zeggen met zóveel woorden.
Wat begin je nou in een keer over een pemanente herinnering. Hij heeft het over zo´n simple uitwasbaar ding.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:19 schreef Glasrasp het volgende:
[..]
Een permanente inkt-afbeelding op het lichaam is natuurlijk niet praktisch. Ook uit ethisch oogpunt is dit argument snel te verwerpen.
Daarbij komt nog dat diegene die er wel voor kiezen zichzelf toegang te verschaffen tot dit soort bezigheden, er niet voor de rest van hun leven aan herrinnerd willen worden. Zo heb je mensen die liever op zondag andere dingen doen dan bankhangen, maar door massamanipulatie durven zij veelal niet meer de buitenlucht in.
Ik kan me dat goed voorstellen hoor, daar niet van. Maar ik zou er beter door slapen als we nu gewoon eens het neusje van de zalm afpakken, en zeggen waar het op staat. Mede door dit soort gebeurtenissen als afgelopen maandagochtend, kunnen andere diersoorten zich niet meer vermenigvuldigen zonder de eeuwige gevolgen hiervan te dragen.
Dat maakt nog wel sensequote:Op donderdag 7 mei 2009 11:38 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij moet dit topic worden bezien in conjunctie met de genstereotypen van organismen die bij postnatale toediening de geestelijke ballast van de hersenkwabben versoberen, waardoor men gaat oreren over zwevende ijsklontjes.
Conditioneren is een welgekozen aanduiding.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:43 schreef Kabolter het volgende:
Ik denk nu juist dat het over conditioneren gaat.
Maar dat is te algemeen en beladen om er wat mee te kunnen, volgens mij.
Aan de ene kant is het fijn om bijna bij elke stoel te weten dat je er op kan zitten.
Mensen generaliseren is weer een negatieve inslag, volgens velen, puur alleen doordat mensen denken dat dat te veel negatief wordt gebruikt, wat een weer een onderdeeltje is.
Al is dat bij liefde juist weer super.
Karaktereigenschappen positief invullen die je nog niet weet.
Owkee, volgens mij is het gewoon een relkloon die tof probeert te doen door alles zo complex mogelijk op te schrijven... En is het geen relkloon is het een n00b die geen idee heeft hoe een forum werktquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Glasrasp het volgende:
[..]
Bovenmatig slim zou ik mezelf niet graag willen classificeren. Intelligentie is puur en alleen de diepte en mate van omvangrijkheid van de perceptie van het bewustzijn.
En daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:01 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vind het knap dat je zó weinig kan zeggen met zóveel woorden.
Zoals je mogelijkerwijs reeds vernomen hebt, bevinden wij ons niet in een extravagante uitgaansgelegenheid, noch zijn wij present in een etablissement met schaarsgeklede juffers en oorverdovend basgeluid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:22 schreef VonHinten het volgende:![]()
![]()
Je bent wel te volgen, maar je ongewone taalgebruik maakt het moeilijker dan het is. Hoe bestel jij een biertje in de kroeg? "Zeg uitbater, als het u belieft, zou mijn existentiële wezen dan van uw doorluchtigheid een goudgele pretcilinder met roomkleurig schuimsel mogen ontvangen?" Doe alsjeblieft normaal.
Kijk, nu zie ik waar je op doelt... nou kunnen we praten, dat had ik niet uit je openings post geëxtraheerd...quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:03 schreef Glasrasp het volgende: In hoeverre kan een persoon (of voor zover mogelijk, elk ander organisme) inzicht ontwikkelen in het voortdurend bestaan van zijn/haar metafysisch voorkomen, waarbij enkel de daad van een ander in deze hoedanigheid geen actieve status verleent aan de einduitslag?
Hele slechte bumpquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is me gisteren voor het eerst gelukt om in Nederland een ijsballon te polariseren. Zeer binnenkort zal ik deze theorie ook gaan toepassen in Indonesie om te zien wat de resultaten zijn onder andere atmosferische omstandigheden om zo tot een voldoende vergelijk te komen om mijn theorie uit te kunnen werken.
Of zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |