Ik stap altijd op bij een groot stadionquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef Biels het volgende:
Oh, en ook mensen die naar evenementen gaan. Ga je 's ochtends vroeg naar Amsterdam, trein vol met schreeuwende shenko's die de lijnen op de bank doen. Ik bedoel, dat gaat me wel een beetje ver.
Omdat het altijd dezelfde soort figuren zijn en ik geen zin heb om rekening te moeten houden met zulke klaplopers.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Autist, wat voor moeite is het nou om "ja" te zeggen.
quote:
Je hoeft er geen rekening mee te houden, je hoeft niks te doen. Dat is het punt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:29 schreef Bolter het volgende:
[..]
Omdat het altijd dezelfde soort figuren zijn en ik geen zin heb om rekening te moeten houden met zulke klaplopers.
Doe ik beide, en ik mag dan als misantroop niet mensenschuw zijn, ik zit wel liever alleen, ipv dat er iemand mijn ruimte in komt nemen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:04 schreef Unhuman het volgende:
Ten eerste heb je de mensen die expres aan het gangpad gaan zitten in plaats van bij het raam, en op de stoel bij het raam hun tas neerleggen. Zijn ze mensenschuw ofzo? Bang voor degene die naast hun komt zitten? Vervolgens vult de hele tram zich en als naast die persoon nog het enige plekje over is, en iemand vraagt of hij er mag gaan zitten, geeft diegene altijd een luide zucht of boze blik. Wat een mongolen. Pak dan lekker de fiets of de auto als je bang bent voor mensen die je naast je zitten.
Of mensen die 2 aan 2 zitten, en als er een losstaand stoeltje vrijkomt snel naar opstaan en er naartoe rennen om er te gaan zitten. Dan kunnen ze lekker alleen en afgezonderd zitten terwijl ze naar hun MP3-speler luisteren.
Dat is vervelend jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
-Mensen die in het 'kleiner' OV (tram, metro, bus) het nodig vinden om naast je te komen zitten op een bankje die plaats biedt aan 1,5 persoon, terwijl ik die ruimte met mijn 1,93 hard nodig heb om me diagonaal er in te manouvreren.
Precies! Geen moeite voor jou en je helpt een medemens. Zelf ben ik voorstander van weggeven van ongestempelde treinkaartjes [/hippie-modus]quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Autist, wat voor moeite is het nou om "ja" te zeggen.
Daar word ik altijd vrolijk van, die schipholgangers. Fantaseer graag over waar ze heen zouden gaan. Vast ergens waar veel zon is.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:37 schreef Brembo het volgende:
Het typetje Schiphol, te herkennen aan de koffers en meestal de onervarenheid met het plaatsen van de koffers in de trein. Toch het balkon, of toch in een coupe, lastig.
Als het een retour is kan ik het begrijpen, maar een enkele reis weggeven aan de "verkeerde kant" van de reis schiet niet echt op (als ik met de trein reis is dat over het algemeen enkele reis).quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:45 schreef fs180 het volgende:
[..]
Precies! Geen moeite voor jou en je helpt een medemens. Zelf ben ik voorstander van weggeven van ongestempelde treinkaartjes [/hippie-modus]
ov geldt niet in het weekendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:27 schreef Slappy het volgende:
Sommige mensen hier zeuren ook overal om Ov is gratis en nog lopen zeuren over meeste domme dingen
Ik rij juist enkel retourtjes. Hoe kom jij dan eigenlijk thuis dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het een retour is kan ik het begrijpen, maar een enkele reis weggeven aan de "verkeerde kant" van de reis schiet niet echt op (als ik met de trein reis is dat over het algemeen enkele reis).
Ga je maar lopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |