quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:52 schreef Scootmobiel het volgende:
Tof topic, herkenbaar.![]()
En dan heb je soms ook nog van die vreselijk luidruchtige Surinaamse of Antilliaanse roddeltantes in het OV, die allemaal dicht op een kluitje zitten, maar al pratend en lachend een geluidsvolume produceren alsof ze zich over een afstand van tientallen meters verstaanbaar moeten maken.![]()
(Blijkbaar ben ik trouwens niet de enige die dat verschijnsel weleens opgevallen is, want Herman Finkers zei daarover ooit eens: 'Ja, dat komt doordat die eilanden zo'n eind uit elkaar liggen hè!'![]()
)
Marokkanen in de Bijlmer?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:14 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan de Marokkanen in de trein of metro richting de Bijlmer.. "jallah jallah wollah wollah"
In de 2e klas? Slechte zakenmanquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:59 schreef tulpie123 het volgende:
Je vergeet de zakenmannen strak in het pak, laptop op schoot en vijftig paperassen verdeeld op vier stoelen terwijl hij luid mobiel bellend een vergadering aan het volgen is
Slechte baas die 1e klas kaartje niet wil vergoeden..quote:
Of dat natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:01 schreef z3bra het volgende:
[..]
Slechte baas die 1e klas kaartje niet wil vergoeden..
Haha, inderdaad! Met een Volkskrantje onder de arm..quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:50 schreef z3bra het volgende:
Prachtig topique... Ik mis de 'onopgevouwen-vouwfiets-torsende-gangblokkerende-wereldverbeteraars'.
Ik merkwaardig genoeg met Amsterdam... komt misschien door het traject dat ik reisquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Haha, inderdaad! Met een Volkskrantje onder de arm..
Dat soort types associeer ik op een of andere manier altijd met de stad Zwolle...
Met een broodtrommel op het bagagedragertjequote:Op donderdag 7 mei 2009 10:50 schreef z3bra het volgende:
Prachtig topique... Ik mis de 'onopgevouwen-vouwfiets-torsende-gangblokkerende-wereldverbeteraars'.
Vooraan staan bij de deur als ze eruit moeten, en dan met die logge fiets in ongeveer 5 minuten uitstappen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Met een broodtrommel op het bagagedragertje
Hahaha! Die zag ik vanochtend! Mensen-schuw typje... Liep inderdaad enigszins nerveus te kijken naar een beschikbare "4-zits-plaats". Uiteindelijk ging ze op het balkon zitten en zat ik tegenover een redelijk sterk aftreksel van Nia Longquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:17 schreef fs180 het volgende:
- Onzekere vrouwen die nooit met de trein gaa, met een gemiddelde leeftijd van 32 die onzeker door de treinstellen lopen, vlug rondkijkend op zoek naar een plekje waar niemand naast hun zit, want dan moeten ze vragen of de tas op de grond mag, en dat is griezelig want mensen in het ov zijn gevaarlijk
En ik moet godverdomme 6 euro betalen voor m'n racefiets... Iets wat ik trouwens weiger te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:42 schreef z3bra het volgende:
[..]
Vooraan staan bij de deur als ze eruit moeten, en dan met die logge fiets in ongeveer 5 minuten uitstappen.
Klopt! Is een belachelijk bedrag eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En ik moet godverdomme 6 euro betalen voor m'n racefiets... Iets wat ik trouwens weiger te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |