Nou, weet je wat? Bel je toch gewoon even de dealer op? Ik denk, ik weet het natuurlijk niet zeker want het ligt uiteraard echt niet voor de hand, dat zij je wel van dienst kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Colnago het volgende:
Ik heb wel interesse in die nieuwe VW polo en daarom zou ik graag weten wat dat wagentje kost en wat je er allemaal bij kan kopen.
Maar alhoewel die polo al aan het publiek is gepresenteerd en in juni bij de dealer staat kun je op de VW site alleen nog maar dat ouwe kreng kopen.
Klacht, ouwe meuk op de VW site.
Astuquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:28 schreef Florian_ het volgende:
Tvp voor de eerste Suzuki Swift opmerking.
Nog beter, ik heb de importeur gemaild maar die konden ook niks zeggen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, weet je wat? Bel je toch gewoon even de dealer op? Ik denk, ik weet het natuurlijk niet zeker want het ligt uiteraard echt niet voor de hand, dat zij je wel van dienst kunnen zijn.
Nee echt, jouw klacht is zeeeeeer gegrond.
Koop voor het geld van die Polo, een 2e hands Golf.quote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:30 schreef LockonStratos het volgende:
Ik heb nog een mooie swift voor je, met lichte schade.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:21 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb al een nieuwe polo, kostte iets van 60 euro
Ja, wat kan hij anders bedoelen? Toch niet de auto? Daar wil je als echte man toch niet in gezien worden..quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, wat kan hij anders bedoelen? Toch niet de auto? Daar wil je als echte man toch niet in gezien worden..
Benzine?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:00 schreef Colnago het volgende:
Ik heb wel interesse in die nieuwe VW polo en daarom zou ik graag weten wat dat wagentje kost en wat je er allemaal bij kan kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |