Er is toch niet één manier? Ik kan ook niet zeggen of deze groep een harde hand of een schouderklopje nodig heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:47 schreef Don.Balon het volgende:
Rijkaard en Adriaanse zijn wel twee totaal verschillende types. Frenk lijkt wat losser terwijl Co streng is. Zie alleen al de omgang na een verlies van een wedstrijd.![]()
Ik snap dat ook niet dat mensen ze allebei noemen?
Kan hij zich sportief en financieel niet enorm verbeteren?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:44 schreef Rejected het volgende:
McClaren zou ik wel cool vinden, maar ik denk niet dat hij wilt.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kan hij zich sportief en financieel niet enorm verbeteren?
Hij kan naar de absolute top, dat zou dom zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:00 schreef Pritt het volgende:
McClown hoef ik niet per se, laat dan Rijkaard maar komen.
Wel een League Cup gewonnen en halve finale UEFA Cup gehaald met Middlesbrough. Werd voor hij bondscoach werd altijd gezien als een uitstekende trainer in Engeland. Nu hij die druk (en die is bij het Engels elftal nog wel 10x hoger dan bij Ajax) heeft meegemaakt weet hij er misschien beter mee om te gaan. Maar ik denk dat hij, misschien niet dit jaar maar anders wel volgend jaar, teruggaat naar Engeland.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:11 schreef M0NTANA het volgende:
Beter niet Steve McClaren, die profiteert bij FC Twente vooral van voorbereidend werk van Fred Rutten en Erik ten Hag. Het is niet iemand die echt zélf iets gepresteerd heeft, hoge verwachtingen (die hij bij Ajax) krijgt heeft hij als bondscoach ook absoluut niet waargemaakt. Dus beter Frank Rijkaard samen met Johan Neeskens, dan wil Johan Cruijff misschien ook wel terugkeren om het ongelijk van Marco van Basten te bewijzen.
?quote:
Als Sinterklaas echt bestaat koop ik een shirtje met Sinterklaas achteropquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:28 schreef Rejected het volgende:
Als Wenger komt koop ik een shirtje met zijn naam erop![]()
![]()
Die werd geen kampioen. Die andere prijzen zijn voor Ajax toch altijd troostprijzen?quote:
Je had het enkel over prijzen, dus over titels en bekers.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die werd geen kampioen. Die andere prijzen zijn voor Ajax toch altijd troostprijzen?
Ik ken zowel The Times als The Sun, maar ik bedoelde het meer van: Een Engelse (!) krant die amper 24 uur na het vertrek van van Basten McClaren al linkt aan Ajax, dat lijkt me niet helemaal jofel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
?
The Times is een gezaghebbende krant hoor.... Volgens mij ben je in de war met The Sun.
Ik hoop alleen wel dat ze ongelijk hebben
Nou, anders gezegd dan. Koeman is de laatste die een landstitel wist te pakken met Ajax en hoe knap dat is blijkt inmiddels wel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je had het enkel over prijzen, dus over titels en bekers.
Komt omdat er feyenoorders op klikkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:45 schreef De_kromme het volgende:
Van Hanegem staat trouwens best hoog in de poll in de OP![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |