Ja, moet hem nog even vindenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:14 schreef The_Dean het volgende:
Then it is settled. We shall...... metal!
nee helaas, denk dat ik hem maar nieuw koop, en dan gelijk orange versterker erbijquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
![]()
Heb je je minu fulltone weet ik veel ding al gevonden?
Zoals ze hem wilt, rozequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:20 schreef The_Dean het volgende:
Nee, Conorach natuurlijk
Hoe ga je hem finishen?
Printerknopje start drukken?quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:58 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet een goede manier om gitaarhalsen uit te printen (illustraties) waarbij je dan de noten kunt invullen enzeau.
Goed plan! Welke?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:49 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nee helaas, denk dat ik hem maar nieuw koop, en dan gelijk orange versterker erbij
holy crap, wanneer? vannacht?quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:13 schreef Witchfynder het volgende:
WTF? Ik stap vanmiddag in de trein en denk daar de gitarist van Elister te zien zitten, maar kon het niet zeker zien, dus ik vertellen aan mijn beste vriendin. Vertelt ze dat die kerel het geweest kan zijn, want hij moest met zijn andere band in Utrecht optreden. Hoor ik net van mijn beste vriendin dat eenmaal daar aangekomen ze erachter kwamen dat hun zanger inmiddels overleden is :s.
Vanmiddag is hij gevonden. Oorzaak nog onbekend. Echt vaag verhaal man. Ik ken die kerel zelf verder niet ofzo hoor, maar toch naar zoiets te horen.quote:
JA ik heb geen flauw idee wie het is, maar lijkt me zo shokkerend om aan te komen bij je gig, om te horen dat een bandlid overleden/ziek is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vanmiddag is hij gevonden. Oorzaak nog onbekend. Echt vaag verhaal man. Ik ken die kerel zelf verder niet ofzo hoor, maar toch naar zoiets te horen..
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:46 schreef allsystemshalt het volgende:
Toch niet voor de trein gesprongen?
*Ik had vertraging vanwege een springer vanmorgen....
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vanmiddag is hij gevonden. Oorzaak nog onbekend. Echt vaag verhaal man. Ik ken die kerel zelf verder niet ofzo hoor, maar toch naar zoiets te horen..
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:44 schreef GoodGawd het volgende:
lol en goeie morgen, who is this dude.
Jimi Hendrix is ook dood
Slim!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 07:58 schreef allsystemshalt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)groepen__.html?p=4,2
Pas op met vage boekingen !!!
Jaa!!! kijk daar heb ik ook wel zin in, lekker weer even een weekendje in het zonnig zuiden des lands doorbrengen!!quote:
Zo zonnig is het hier nu niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 08:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Jaa!!! kijk daar heb ik ook wel zin in, lekker weer even een weekendje in het zonnig zuiden des lands doorbrengen!!
Om precies 14:00 welteverstaanquote:
Voor mij een uurtje later pasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:23 schreef The_Dean het volgende:
Om precies 14:00 welteverstaan
Hele weekend lekker aan gitaren sleutelen en opruimen
Voor mij nog 3,5 uur later dan Dean, vrees ikquote:
mmmm, ik moet naar Maastricht....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zo zonnig is het hier nu niet eigenlijk...En "hier" is Sittard...
een koelkast en een wasmachine (nog iets anders, maar dat is wel goed geleverd)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:39 schreef Witchfynder het volgende:
Wat heb je besteld? En ging je voor de low pricing?.
*Zucht*, echt kansloos zoiets...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
een koelkast en een wasmachine (nog iets anders, maar dat is wel goed geleverd)
en de koelkast werdt met deuken geleverd (gewijgerd) en de wasmachine was het verkeerde type...
en nu, na een week, komt langzaam maar zeker alles op gang om het wel goed te doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |