abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68736825
Ik ben me aan het orienteren om wat op internet te kopen bij dress-for-less.nl.

Nu zie ik veel leuke dingen tegen een aardige prijs. Maar mijn vraag, hoe zijn jullie ervaringen met deze winkel? Qua service bijvoorbeeld met terugsturen en terugbetaling?
pi_68737524
al vaker wat bij besteld, goede service. Wordt standaard retour formulier bijgevoegd mocht je iets niet leuk vinden of iets niet passen. Nadeel is wel als je wat wilt terug sturen dat je het als pakketpost moet terug sturen en dat is bijna 7 euro. Verder wel een aanrader
pi_68738361
Gaat dat een beetje makkelijk om je geld terug te krijgen na retourzending?
pi_68738950
Ik heb er ook een keer besteld en dat ging allemaal prima, had ook iets terug gestuurd en dat geld vrij vlot terug gekregen.
pi_68762112
Dank voor de antwoorden, ga binnenkort eens wat bestellen
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:50:56 #6
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_68839165
Ik heb er n.a.v. dit topic maar eens een kijkje genomen en een jas besteld. Woensdag besteld, vandaag bezorgd. Helaas niet helemaal de juiste maat (XL, L hadden ze niet), maar even de mouwen korter laten maken en dan is 'ie goed denk ik. Hij staat overigens ook al niet meer op de site, dus ik zal de laatste besteld hebben. Althans niet meer in het overzicht, als ik via mijn history zoek kom ik er wel nog (maar is er geen maat meer te selecteren): http://dress-for-less.nl/(...)z8uPG3BJjmtIwze0Oi5X
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:50:04 #7
248090 Saebel
Mohhohoooo
pi_69050871
Als je wilt gaan bestellen bij dress for less heb ik nog wel een leuke tip voor je! Via onderstaande link kan je met een waardebonnummer 10% korting ontvangen. Er staat daar wel uitgelegd hoe het werkt. Succes en veel plezier ermee!

gastedit, spam

[ Bericht 25% gewijzigd door HeatWave op 05-11-2009 16:22:46 ]
pi_69495345
Ik heb gister een tuniekje besteld, naar aanleiding van deze topic. Heb wel mijn twijfels over de site. Maar nu even afwachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')