Domme mensen kunnen hun telefoonnr. niet geven, omdat ze die vergeten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:09 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is haar telefoonnummer?ik val op dom
![]()
Domme mensen gaan eerst alle getallen van hun telefoonnummer optellen en dan geven ze het verkeerde antwoord aan je.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Domme mensen kunnen hun telefoonnr. niet geven, omdat ze die vergeten.
Hee kabouter.... waar is je puntmuts?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
mijn kleine gestalte
Ik had eerst net zo een guppenkop als Gupje met zijn babyfacequote:Op donderdag 7 mei 2009 08:18 schreef Cybey het volgende:
Had ik tijdje terug ook. Wilde wat bier afreken, zegt dat meissie tegen me "moet ik je nog om je ID-vragen?". Heb toen gezegd "dan zou ik me best beledigd voelen." Hoefde ze mijn ID niet te zien
Was toen toch al 20 ofzo, dus had me niet veel kunnen schelen, maar toch...
Wat heb ik hier dan weer mee te makenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:46 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik had eerst net zo een guppenkop als Gupje met zijn babyface
Ben toen ook eens gevraagd, om mijn ID door zon kassameiske (leuk meiske)
Nooit ging ze in op de praatjes e.d. die ik wilde maken, maar toen ze mijn ID zag en zag dat ik 20 was was ik schijnbaar ineens wel leuk![]()
Semi klacht: kassasmeisjes die per definitie met oudere jongens willen
Nou dat ik ook zo'n babyface had net als jij nuquote:
Verwacht een PM als het ongevraagd over mij gaatquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:11 schreef jagga het volgende:
[..]
Nou dat ik ook zo'n babyface had net als jij nu![]()
Waardoor ik jonger leek
Wil je er even over praten?quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Verwacht een PM als het ongevraagd over mij gaat![]()
Maar ben het met je eens, word altijd jonger geschat
Ik ben niets aan niemand verplicht, en al helemaal niet aan iemand die eruit ziet alsof hij net weet dat dat ding tussen zijn benen voor meer dingen gebruikt kan worden dan alleen zeikenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef Gupje het volgende:
[..]
Verwacht een PM als het ongevraagd over mij gaat![]()
Maar ben het met je eens, word altijd jonger geschat
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik ben niets aan niemand verplicht, en al helemaal niet aan iemand die eruit ziet alsof hij net weet dat dat ding tussen zijn benen voor meer dingen gebruikt kan worden dan alleen zeiken![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
22 En dan op 16 worden geschat door een kassa meisje.
TS is bij nader inzien wel een super baas.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En toen liep ik weg met het bazenbier nadat zij het had afgerekend.
Scherp +1quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:17 schreef DoctorB het volgende:
[..]
TS is bij nader inzien wel een super baas.
Hij heeft een bak bazenbier gehosseld en het kassameisje heeft het betaald!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |