Nou nou, wat lachen...quote:
Nou, geweldig....quote:
Dude, ben je nou echt zo dom ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb weer eens een klacht![]()
Deze keer een leuke klacht
Ik kwam thuis en er lag een brief voor mij op de tafel van de gemeente met mijn naam. Ik maak die brief open en wat staat er
Gefeliciteerd, je bent 18 geworden. Nu mag je auto rijden en gaan stemmen
Maar ik ben 18 geworden op 06-11-2007 en het is nu 06-05-2009 dus ik ben al 19![]()
Klacht: Gemeente die mij 1 jaar jonger schat
Gewoon autorijden zonder rijbewijs... en als je een ongeluk krijgt, brief van de gemeente laten zien.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb weer eens een klacht![]()
Deze keer een leuke klacht
Ik kwam thuis en er lag een brief voor mij op de tafel van de gemeente met mijn naam. Ik maak die brief open en wat staat er
Gefeliciteerd, je bent 18 geworden. Nu mag je auto rijden en gaan stemmen
Maar ik ben 18 geworden op 06-11-2007 en het is nu 06-05-2009 dus ik ben al 19![]()
Klacht: Gemeente die mij 1 jaar jonger schat
Eh, nee, niet echt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dude, ben je nou echt zo dom ofzo.
Ze bedoelen DAT SINDS JE 18 BENT GEWORDEN, JE VOOR HET EERST MAG GAAN STEMMEN. Jeweets de Europese verkiezingen op 4 juni aanstaande.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dude, ben je nou echt zo dom ofzo.
Ze bedoelen DAT SINDS JE 18 BENT GEWORDEN, JE VOOR HET EERST MAG GAAN STEMMEN. Jeweets de Europese verkiezingen op 4 juni aanstaande.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |