You're killin' me man.......quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Sybesma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de beste:
[ afbeelding ]
stuk voor stuk toppers, maar je vergeetquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:27 schreef Sybesma het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de beste:
[ afbeelding ]
Ghehehehe, lijkt me zo mooi het als hij dan in het halfbakken Nederlands even wat spelers van Ajax gaat doorzagen.quote:
Nederland Bquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:34 schreef teamlead het volgende:
Wat doet Neeskens tegenwoordig eigenlijk?
Oranje Bquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:34 schreef teamlead het volgende:
Oh... vertel, vertelquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik heb DE man voor jullie,
Ervaring met de club ja! (als "deskundige")
Trainers ervaring.....ja!
Kan me vedettes omgaan...ja!
Mjah, hij heeft z'n imago inmiddels natuurlijk nogal tegen, maar hij is in ieder geval wel de laatste die nog resultaten wist te halen. Liever Koeman dan een De Boer of Bergkamp in ieder geval. Grote Ajax-spelers, maar nog veel te onervaren. Er moet gewoon echt een ervaren iemand voor de groep nu.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:03 schreef RayMania het volgende:
Ronald Koeman heeft het bij Ajax niet zo slecht gedaan. Twee landstitels, ver gekomen in de CL in 2003.
Laatste hoogtepunten van Ajax. Ik zou er niks op tegen hebben als hij terugkomt. Maar ik zal de enige zijn.
De Kromme?quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:32 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik heb DE man voor jullie,
Ervaring met de club ja! (als "deskundige")
Trainers ervaring.....ja!
Kan me vedettes omgaan...ja!
Hij deed Nederland B, momenteel niets geloof ik. Dus Frank Rijkaard en Neeskens zou wel geweldig zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:34 schreef teamlead het volgende:
ik ben voorquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:38 schreef Lil_Wayne het volgende:
[..]
Hij deed Nederland B, momenteel niets geloof ik. Dus Frank Rijkaard en Neeskens zou wel geweldig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |