ofquote:
Een aanslag op het koningshuis??
Met een Swift tegen een bus aan botsen..... Een fiets had hetzelfde effect gehad.
Dit is/was een man die het helemaal niet meer zag zitten en met deze zelfmoord-actie het nieuws heeft willen bereiken. En dat is hem denk ik wel aardig gelukt.
Alleen een beetje jammer dat ie al dood is. Hij had van mij nog wel een paar weken pijn mogen lijden.
waar slaat dit op? mensen oordelen over een persoon die ze niet kennen, en doen daar vrij heftige uitspraken overquote:Mensen mensen mensen toch.... zo vaak he; psychopaat ofniet: mensen om die gene heen hoor je altijd zeggen "het was zo'n normale man" - "ja, hij was heel rustig" "nooit iets gemerkt"..... :|altijd het zelfde gejodel.... oprotten, twas een GORE HOND
Waar ben jij de laatste twintig jaar geweest?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:10 schreef dutchmage het volgende:
komen we dan op een punt
waarin je mensen de meest vreselijke ziektes wenst om niets?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Waar ben jij de laatste twintig jaar geweest?
Precies, kijk voor de grap eens op een willekeurig bericht op de FP over iemand die een misdrijf heeft gepleegd, de meest zieke verwensingen komen daar altijd langsquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:12 schreef speknek het volgende:
[..]
gewoon hier... begin me er nu behoorlijk aan te irriteren. ik weet het moet het niet doen.. maar doe het helaas toch....quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:12 schreef speknek het volgende:
[..]
en dat is normaal? dat wordt geaccepteerd? waar is de grens?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Precies, kijk voor de grap eens op een willekeurig bericht op de FP over iemand die een misdrijf heeft gepleegd, de meest zieke verwensingen komen daar altijd langs
een user die dan voor bij komt?quote:
Een man heeft een snoepje gejat bij de Digros.
De politie doet onderzoek
Nee is het zeker niet, het komt ook vrij dom over.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:16 schreef dutchmage het volgende:
[..]
en dat is normaal? dat wordt geaccepteerd? waar is de grens?
"
[..]
een user die dan voor bij komt?
"Oh! ik hoop dat hij teelbal kanker krijgt en een tia!, laat hem stikken in het snoepje!"
kom op zeg.. dat is toch niet normaal meer.....
Zouden ze dat ondertussen niet allang bekend hebben gemaakt? Als hij een TIA had gehad? Of zijn sporen daarvan maar moeilijk te vinden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:17 schreef Florian_ het volgende:
Ach, iedereen roept altijd maar wat. Wellicht had die vent een TIA en reed daardoor op die menigte in. Sterk verhaal natuurlijk, maar wat ik alleen hiermee wil zeggen is dat mensen - heel snel en niet sporadisch onterecht - conclusies trekken over zaken waar ze niets vanaf weten.
Inderdaad. Van die incapabele huismoeders die op Shownieuws en Hart van Nederland een item hebben gezien over die vent, en vervolgens al hun - zéér onintelligente en belachelijke - hersenspinsels inkloppen op hun toetsenbord.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:26 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen van 40 die hun emoties niet in bedwang kunnen houden op het internet en op elk willekeurig nieuwsbericht reageren met "GEWOON ZIJN BALLEN ERAF HAKKEN EN ZIJN KOP PLATMEPPEN MET EEN HAMER"
pas op met je sig. Zie mij signature van de reactie van yvonnequote:Op woensdag 6 mei 2009 12:28 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zouden ze dat ondertussen niet allang bekend hebben gemaakt? Als hij een TIA had gehad? Of zijn sporen daarvan maar moeilijk te vinden?
Een eigen KLB topic waardig, die Metro-regauurdersquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
Of van die figuren in de Metro, bij ingezonden brieven, die gaan huilen dat hij een slachtoffer van de maatschappij en de falende instanties is.
Dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:47 schreef Mistahlilg het volgende:
Als je na zo een daad dood gaat kom je er te makkelijk vanaf, van mij had hij de cel in gemogen todat hij zijn eigen nek omdraaid.
beetje tegenstrijdig hè?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:10 schreef dutchmage het volgende:
...
deze man is dood, samen met 6 anderen,
...
waarin je mensen de meest vreselijke ziektes wenst om niets?
leuk een quote uitelkaar trekken op en 2 manieren weer in elkaar zetten zodat het lijkt alsof het allemaal op elkaar slaat...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |