Dat moment had ik ook gemist, maar dat was absoluut wel een penalty. De laatste zgn. handbal vond ik geen penalty. Die gast struikelt over zijn eigen benenquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef Timo20 het volgende:
De eerste penalty die ze blijkbaar hadden moeten krijgen heb ik niet gezien maar die laatste vond ik er echt geen.
Drogba pissig![]()
![]()
![]()
Nou idd. Ik vind 't echt ENÓRM jammer dat ik 3FM hier niet kan ontvangen. Zou het zoooooooo graag willen horen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Nick en Simon morgen te gast bij Giel. Tjonge jonge hoe hij het doet weet ik niet, maar het zijn altijd wel top artiesten die bij Giel te gast zijn.
* Briggy zet haar wekker extra vroegquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Nick en Simon morgen te gast bij Giel. Tjonge jonge hoe hij het doet weet ik niet, maar het zijn altijd wel top artiesten die bij Giel te gast zijn.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou idd. Ik vind 't echt ENÓRM jammer dat ik 3FM hier niet kan ontvangen. Zou het zoooooooo graag willen horen!
[]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |