Ja he, viel niets tegen he.quote:Op maandag 11 mei 2009 07:58 schreef Bastard het volgende:
Gisteren Body of lies gekeken, over goede films gesproken.
Oh ja, zal het zo even nalezen hoe het was.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:21 schreef gijsje79 het volgende:
Je hebt niets gemist met de F1.
Begin wel een mooie crash, 4 man eruit.
Brawn GP.Mooi voor ze weer 1 en 2.
Ok.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, zal het zo even nalezen hoe het was.
Gisterenmiddag nog ff in de zon gezeten toen ik thuis kwam, en daarna eten en film gekeken, rustig aan.
Ja was zeker gezellig ondanks alles... nou ja van de week weer dan.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok.
Wij nog gezeten tot een uurtje of half 8 bij me ouders.
Was gezellig.
Gisteravond verder wat rondjes gereden.
quote:Massa moest noodgedwongen in de slotfase afhaken. De vice-kampioen had niet voldoende brandstof aan boord om volgas richting de finish te rijden. Hierdoor kon eerst Vettel hem makkelijk inhalen en in de laatste ronde ging Fernando Alonso voor eigen publiek buitenom de Ferrari voorbij.
Ik ben eindelijk begonnen aan de Bourne trilogie. Gister Identity gekeken. Goeie film en ik ga zeker de andere twee ook kijken!quote:Op maandag 11 mei 2009 07:58 schreef Bastard het volgende:
Gisteren Body of lies gekeken, over goede films gesproken.
Die films heb ik nog niet liggen maar wel alle 3 gekeken, goeie filmsquote:Op maandag 11 mei 2009 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk begonnen aan de Bourne trilogie. Gister Identity gekeken. Goeie film en ik ga zeker de andere twee ook kijken!
Idd.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:25 schreef Bastard het volgende:
Die films heb ik nog niet liggen maar wel alle 3 gekeken, goeie films
Ik doe er niet aan mee vooralsnogquote:Op maandag 11 mei 2009 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Idd.
In de V.S. is een mooie Blue-Ray pack verschenen met alle 3 de films voor een redelijke prijs. Hier moeten we ze uiteraard weer los kopen voor de volle mep.
Ja ik zou je deze week wel weer zien.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja was zeker gezellig ondanks alles... nou ja van de week weer dan.
Lekker volgende week heerlijk vrij
Ik ook niet. Ik vind die schijfjes nog veels te duur.quote:
Ik heb er een aantal gekocht toen ik nog een PS3 van FOK! had, via Amazon.com zijn er regelmatig acties en de dollar was toen geen ruk waard. Via sites kun je opzoeken welke BRD regiovrij is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind die schijfjes nog veels te duur.
Beetje internet uitspitten en je hebt ze inclusief Nederlandse ondertiteling voor 9 euro per filmquote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Play.com heeft geweldige BR's voor lage prijzen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
BoB op BR,... Waar heb jij die gekocht?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Beetje internet uitspitten en je hebt ze inclusief Nederlandse ondertiteling voor 9 euro per film
En boxes zijn ook niet duur, laatst Band of Brothers blu-ray en Planet Earth blu-ray gekocht, waren even duur als de dvd-versie
http://www.amazon.co.uk/Band-Brothers-HBO-Complete-Blu-ray/dp/B001DEAAIY/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=dvd&qid=1242032271&sr=8-3quote:Op maandag 11 mei 2009 10:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
BoB op BR,... Waar heb jij die gekocht?![]()
Ja ff lachen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ik zou je deze week wel weer zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |