Dan zul je wel een verstandig mens zijn. Ik vind het ook niet respectvol maar het lijkt alsof 99% van de vrouwen graag minderwaardig behandeld wil worden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:41 schreef lichtekooi het volgende:
Wat een stom woord dat geen respect inhoud.
Ik wil niet chick of chickie genoemd worden en ik snap niet dat andere meisjes er dom om giechelen.
Seventeenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Chick
Samen met de Tuc de beste literatuur ever !
Dat is een grapje. En niemand noemt me zo in het echt.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:44 schreef padlarf het volgende:
Nee, lichtekooi daarentegen...
http://www.chick.com/default.aspquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Chick
Samen met de Tuc de beste literatuur ever !
Ik heb daar een zweetband van (zoene voor om de kop) die ik af en toe opdoe als ik ga rennenquote:
LOLquote:
Oh ja, dan is het ineens een grapje. Lekker geloofwaardig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:49 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is een grapje. En niemand noemt me zo in het echt.
chick wel.
Lees mijn sig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:50 schreef Maikuuul het volgende:
Lichtekooi ... is dat gewoon een koe die niet veel weegt ?
lichte = spreekt voor zichzelf
Kooi = koe in het Maastrichts
Vandaar mijn vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |