no claim is vaak dat je een hogere premie gaat betalen bij bepaalde verzekeringen. Zoals auto e.d.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:32 schreef xxjosjex het volgende:
Ok, nou ben benieuwd.
Heb een formulier ingevuld om het bedrag te claimen bij de reisverzekering. Dit stond in de voorwaarden:
2.3
Indien verzekerde kan aantonen - door middel van het no-claimoverzicht van de zorgverzekeraar - dat hij door (het claimen van) bovengenoemde geneeskundige en tandheelkundige kosten (een deel van) de no-claimteruggave op zijn zorgverzekering verliest, wordt dit deel van de no-claimteruggave vergoed.
Tussenpersoon heeft telefonisch overleg gehad met iemand van de reisverzekering en vertelde dat ik het in principe vergoed zou moeten krijgen.
Nou is de no claim natuurlijk anders dan de eigen risico, maar weet niet niet of dit de laatste versie van de voorwaarden is?! Moet natuurlijk wel ff bijgewerkt worden!!
Dus geen 100% zekerheid, maar probeer het gewoon.
Klopt, maar bij auto bv zou dit wel zo zijn.....quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:36 schreef xxjosjex het volgende:
Volgens mij bedoelen ze met de no claim die oude regeling(die 255 euro), volgens mij heb ik toen niet een hogere premie gehad door die no claim? of wel?
Nee, het is wel vergoed, alleen is de polis een verplicht eigen risico polis waardoor jij de verzekeraar moet terug betalen.quote:Uiteindelijk is deze eigen risico in dit geval "niet door de zorgverzekeraar vergoede buitenlandse ziektekosten". En hopelijk vergoed de reisverzekering dan dat deel weer wel.
Ik zal het laten weten zodra de uitslag binnen is.
Wel van andere verzekeringen, maar niet die van de vakantieverz....beetje jammer wel!quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zijn er op de website van de verzekeraar (van de reisverzekering) geen recentere voorwaarden te vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |