Gefeliciteerd.quote:
Laatst liepen er van die ladderzatte boeren in de stad, één gast had een t-shirt aan... en je raad nooit wat ie moest doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
Of wat dacht je van het oh zo originele naar de stripclub gaan
Naar de hoeren gaan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Laatst liepen er van die ladderzatte boeren in de stad, één gast had een t-shirt aan... en je raad nooit wat ie moest doen.
Oplossing in mijn volgende post
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:09 schreef kikoooooo het volgende:
Allemaal vrouwen aanspreken en vragen of ze hun naam op zn t-shirt wouden zetten. NOU ALS DAT NIET LEUK IS MENSEN, DAN WEET IK HET OOK NIET MEER
ik gun ze kanker.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:11 schreef letterdief het volgende:
Als je niet mee hoeft te feesten is het toch niet jouw probleem, gun ze de lol
OMGquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:09 schreef kikoooooo het volgende:
Allemaal vrouwen aanspreken en vragen of ze hun naam op zn t-shirt wilden zetten. NOU ALS DAT NIET LEUK IS MENSEN, DAN WEET IK HET OOK NIET MEER
quote:
Ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf lol aan hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:11 schreef letterdief het volgende:
Als je niet mee hoeft te feesten is het toch niet jouw probleem, gun ze de lol
Moeilijk, maar ik moest lachen bij de gedachte dat zo`n stakker wakker wordt in een vliegtuig die de daling inzet. Een blik naar buiten werpt en denkt:" Kenker.. wat is dit nou weer?"quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:19 schreef aussieaussie het volgende:
Mij lijkt het wel eens gaaf om iemand op zijn vrijgezllenfeest een slaappil te geven en hem op het vliegtuig naar antartica te zetten.
Iemand een idee hoe dat te regelen valt?
Simpel, een slaappil geven, en hem dan op het vliegtuig naar Antarctica zetten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:19 schreef aussieaussie het volgende:
Mij lijkt het wel eens gaaf om iemand op zijn vrijgezllenfeest een slaappil te geven en hem op het vliegtuig naar antartica te zetten.
Iemand een idee hoe dat te regelen valt?
Zal je toch mee moeten gaan he? Hij zal toch door de douane moeten enz enz enz..quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:24 schreef boskameel het volgende:
[..]
Simpel, een slaappil geven, en hem dan op het vliegtuig naar Antarctica zetten.
Dat is toch gewoon echt _niet_ leuk, of grappig, of wat dan ook?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:32 schreef Pieter-utd het volgende:
Eens, laatst ging uit eten, toen kwam er een vrouw die ging trouwen bij ons op tafel zitten en moesten we spekjes van haar, ook wiite, pak eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |