Zo! Jij hebt zeker alvast 3 koppen koffie op deze morgen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 06:57 schreef Trebbor38 het volgende:
blablabla te serieuze reactie
Dat dusquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou op deze Dell laptop bijvoorbeeld is zoveel zooi standaard geinstalleerd dat het me niks verbaast als er ergens een progje draait die info naar Dell stuurt. Zoveel drivers en services en dingen, je weet ook niet meer wat wel uit kan en wat niet.
Format Cquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou op deze Dell laptop bijvoorbeeld is zoveel zooi standaard geinstalleerd dat het me niks verbaast als er ergens een progje draait die info naar Dell stuurt. Zoveel drivers en services en dingen, je weet ook niet meer wat wel uit kan en wat niet.
Poorten blokkeren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Boodschappen doenquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen Dell nemen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
daarom altijd na aanschaf nieuwe laptop. Reinstall.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is inderdaad de tweede handeling bij een nieuwe Dell/HP/Acer etc.quote:
nee, het is al rotzooi opzichquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:38 schreef boskameel het volgende:
[..]
Die leveren er geen rotzooi op bij aanschaf.
voor de zoveelste keer mensen ;quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:21 schreef LockonStratos het volgende:
Ging jij niet naar een ander forum
Heb je al een iPhone?
Tweakersquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
voor de zoveelste keer mensen ;
IK BEN GEBANNED OP TWEAKERS!
en nee ik heb geen iPhone want ik heb geen geld daarvoor.
Hij zal wel hebben lopen zeiken op Tweakers over Windows, kunnen ze niet zo goed tegen daarquote:Op woensdag 6 mei 2009 17:19 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
TweakersWaarom gebanned?
Je vader zou toch een iphone voor je kopen?
Wat heb je gezegd dan daar? Of heb je daar een vraag gesteld? Ja dan is het geen wonder. Je moet ook de search gebruiken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen. En je bent een kutuser.quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:17 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
en nee ik heb geen iPhone want ik heb geen geld daarvoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |