neuh , ik bne gaan slapen toen hun gingen slapen , 12:15 oid was dat...quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:57 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
goeiemorgen
ligt eraan hoelaat je bent gaan slapen maar niks schokkends gemist denk ik
quote:
haha klinkt nog als een leuk avondje danquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:03 schreef koffieleutjuh het volgende:
na die tijd hebben ze jeroen en peter met extra boeien aan het bed vast gemaakt .. is pim de slutel gaan zoeken en heeft ze er weer van verlost ... en is er melk en eten gepikt door de crew ... dat was het ... oh en D heeft leuke foto van toen ze wakker werden en op bed lagen
Volgens mij omdat hij vond dat de regie er met de pet naar gooit en de streams het geld niet waard zijnquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:03 schreef koffieleutjuh het volgende:
... oh en D heeft leuke foto van toen ze wakker werden en op bed lagen
jeroen had smiddags een hap deeg genomen dus voor hem was de opdracht toen al mislukt en eline heeft het 48 uur volgehouden het liep tegen 9 uur gisteravond afquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
haha klinkt nog als een leuk avondje dan
grappig dat de crew alles weg loopt te halen , is nou trouwens de 48uur geen eten behalve bonen al over voor jeroen en eline ? ik zag jeroen toch echt gister aan het bier zitten
Daar kwam idd de frustratie vandaan. Maar niet dat ze het niet waard zijnquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:05 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij vond dat de regie er met de pet naar gooit en de streams het geld niet waard zijn
Dat andere fora wel gratis kijken dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:07 schreef peperklipje het volgende:
[..]
Daar kwam idd de frustratie vandaan. Maar niet dat ze het niet waard zijn
whow, knap van dr zeg !quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:07 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
jeroen had smiddags een hap deeg genomen dus voor hem was de opdracht toen al mislukt en eline heeft het 48 uur volgehouden het liep tegen 9 uur gisteravond af
in de mond stoppen was al genoeg.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:11 schreef D. het volgende:
Ik begreep trouwens dat Jeroen die hap weer gelijk uitspuwde.
In dat geval heeft ie het toch niet gegeten?
hij nam dat hapje 8 uur voor het einde ... zijn bonen waren al op dus hij dacht gewoon ik geen bonen meer jullie ook de resterende 8 uur geen eten meer . dus nu weer gewoon eten het eten werd afgepakt tot het einde van de opdracht ...quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
whow, knap van dr zeg !
en jeroen faalt dusdus iedereen heeft nu water en brood ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |