Precies! Een voor allen, allen voor een!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
Want omdat een paar buschauffeurs asociale eikels zijn moet je de rest ook maar in elkaar timmeren?
Soms kom je een sociale buschauffeur tegen, maar voor een groot deel lijkt het wel alsof ze op asociaal gedrag zijn aangenomen. Wellicht hebben ze vroeger gewerkt als Amsterdamse taxichauffeur ofzo...quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
Want omdat een paar buschauffeurs asociale eikels zijn moet je de rest ook maar in elkaar timmeren?
Nou, poeh! Ze mogen echt niet zeuren, ze vragen er zelf om!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef Gabbylicious het volgende:
[...]
En dan zeiken als één van hun collega's word inelkaar geslagen.
[...]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je nog blij zijn dat die buschauffeur niet vroeg of je van de bus af wilde komen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef Gabbylicious het volgende:
30 april: Op de weg terug sta ik op de bus te wachten.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:06 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Moet je nog blij zijn dat die buschauffeur niet vroeg of je van de bus af wilde komen.
Misschien omdat die vriend midden op straat stopt en jij afstapt? Je moet zorgen dat je akties duidelijk zijn voor het overige verkeer. En 40 km per uur keihard vinden? Zeker nog geen rijbewijs en een scooterkneusquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:38 schreef Gabbylicious het volgende:
24 april: Vriend van me en ik rijden op zijn gilera citta. We missen een zijstraat en moeten dus stoppen en draaien. Rijd er een bus ong. 20 meter achter ons. Ik zeg nog tegen m'n maat; 'Rij nu maar door, er komt een bus aan' wetende dat die klootzakken niet stoppen. Op één of andere manier luistert hij niet naar me en probeert om te keren. Komt die kk bus met 40 keihard op mij afrijden. Ik snel de stoep op, en als die vijf meter van me verwijderd is toetert die kk homo nog ff keihard.
Die mensen proberen het, en het mislukt. Dan loop je zelf even naar voren en leg je uit wat er aan de hand is. Als die fietser tegen de bus knalt, is het waarschijnlijk zijn fout.quote:30 april: Ik zit in de bus op weg naar een optreden van een niet nader te noemen artiest. Ik zit achter in de bus op schrik me dood als ik een knal hoor. Een fietser is tegen de bus geknald. Een aantal mensen proberen de chauffeur te waarschuwen, maar deze rijd gewoon door. Eenmaal aangekomen vraag ik de chauffeur om uitleg, waarna hij mijn tel nummer wil noteren.
En hierom vraagt hij om klappen?quote:30 april: Op de weg terug sta ik op de bus te wachten. Ik word op het moment dat de bus eraan komt net gebeld. Ik leg uit dat ik moet ophangen en stap de bus in. Zegt die chauffeur; 'Nou niet weer terugbellen als je in de bus zit, he'. WAT EEN MONGOOL!!!
Ieder ei weet dat de tijden van bussen bij benadering zijn, soms komt ie' te vroeg en soms te laat. Alleen bij een tijdhalte stopt de bus indien hij te vroeg is.quote:1 mei: Ik sta op de bus te wachten als ik net vrij ben van werk. De bus komt vrijwel direct en is 5 minuten te vroeg (waardoor een aantal collega's hem missen). Maar niet alleen mijn collega's moesten lopend naar het centraal. NEE OOK IK MOEST LOPEN! De bus reed mij gewoon voorbij. En ja, dit was de juiste bus.
Dan ga je lopen, of haal je zelf je rijbewijs. Van die types die klagen maar er niks aan doenquote:Samenvatting:
Buschauffeurs zitten mij de laatste tijd dwars.
Klacht:
Busschauffeurs roepen het op zich zelf af.
iddquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Soms kom je een sociale buschauffeur tegen, maar voor een groot deel lijkt het wel alsof ze op asociaal gedrag zijn aangenomen. Wellicht hebben ze vroeger gewerkt als Amsterdamse taxichauffeur ofzo...
Sowieso is het OV en alles daaromheen van een klant-onvriendelijk en bedroevend niveau hier in NL.
Niet aan toe te voegen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:12 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Misschien omdat die vriend midden op straat stopt en jij afstapt? Je moet zorgen dat je akties duidelijk zijn voor het overige verkeer. En 40 km per uur keihard vinden? Zeker nog geen rijbewijs en een scooterkneus![]()
[..]
Die mensen proberen het, en het mislukt. Dan loop je zelf even naar voren en leg je uit wat er aan de hand is. Als die fietser tegen de bus knalt, is het waarschijnlijk zijn fout.
[..]
En hierom vraagt hij om klappen?Waarschijnlijk heeft hij gewoon geen zin in jouw geklep/geluidsoverlast.
[..]
Ieder ei weet dat de tijden van bussen bij benadering zijn, soms komt ie' te vroeg en soms te laat. Alleen bij een tijdhalte stopt de bus indien hij te vroeg is.
[..]
Dan ga je lopen, of haal je zelf je rijbewijs. Van die types die klagen maar er niks aan doen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:12 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Misschien omdat die vriend midden op straat stopt en jij afstapt? Je moet zorgen dat je akties duidelijk zijn voor het overige verkeer. En 40 km per uur keihard vinden? Zeker nog geen rijbewijs en een scooterkneus![]()
[..]
Die mensen proberen het, en het mislukt. Dan loop je zelf even naar voren en leg je uit wat er aan de hand is. Als die fietser tegen de bus knalt, is het waarschijnlijk zijn fout.
[..]
En hierom vraagt hij om klappen?Waarschijnlijk heeft hij gewoon geen zin in jouw geklep/geluidsoverlast.
[..]
Ieder ei weet dat de tijden van bussen bij benadering zijn, soms komt ie' te vroeg en soms te laat. Alleen bij een tijdhalte stopt de bus indien hij te vroeg is.
[..]
Dan ga je lopen, of haal je zelf je rijbewijs. Van die types die klagen maar er niks aan doen
Drenthequote:Op woensdag 6 mei 2009 09:20 schreef Penisbaard het volgende:
Buschauffeurs in de randstad.Hier in Assen zijn ze altijd vriendelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |