Zou deze vrouw nu niet gezien hebben wat er hier vorige week is gebeurd? Hoe achterlijk ben je... Ik begrijp dat als men je inhuurt voor zo een act dat ze (af ze nu te laat zijn of niet) je het volle pond moeten betalen. Maar is dit de manier om dat af te dwingen?quote:Stripster rijdt met auto vol in publiek
Een stripster in Maaseik is met haar auto vol in het publiek gereden. Ze kreeg ruzie over de betaling van haar optreden.
De vrouw zou gaan optreden op een vrijgezellenfeest, waar ze een uur te laat kwam opdagen.
Ruzie
De groep had een bus gehuurd om in Maastricht te gaan stappen. Dat ligt niet naast de deur, dus veel tijd hadden ze niet meer over. Uiteindelijk was er nog maar een kwartier tijd voor de striptease. Zo ontstond er ruzie over de prijs.
Boem
De feestgangers waren er klaar mee. Terwijl de menigte naar de bus liep, reed de agressieve vrouw met haar auto op de groep in. Iedereen wist net op tijd weg te duiken. De heetgebakerde stripster is aangehouden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Wappie78 het volgende:
Van spits...
http://www.spitsnieuws.nl(...)_met_auto_vol_i.html
en de paste:
[..]
Zou deze vrouw nu niet gezien hebben wat er hier vorige week is gebeurd? Hoe achterlijk ben je... Ik begrijp dat als men je inhuurt voor zo een act dat ze (af ze nu te laat zijn of niet) je het volle pond moeten betalen. Maar is dit de manier om dat af te dwingen?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:44 schreef Wappie78 het volgende:
Zou deze vrouw nu niet gezien hebben wat er hier vorige week is gebeurd? Hoe achterlijk ben je... Ik begrijp dat als men je inhuurt voor zo een act dat ze (af ze nu te laat zijn of niet) je het volle pond moeten betalen. Maar is dit de manier om dat af te dwingen?
Niet erg grappig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:47 schreef Basher4live het volgende:
[..]
Ze ha gewoon een huurschuld, meest voor de hand liggende reden lijkt mij.
[ afbeelding ][/img]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |