Onze eigen internetverbinding is afgesloten omdat wij een veiligheidsrisico voor het telfort netwerk zijnquote:
Opgeslagen!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:07 schreef Seam het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/list/top/ Deze lijst vind ik een stuk sterker dan IMDB top 250
Once Upon is inderdaad erg traag, maar oh zo mooi... Een van de weinige films waar de muziek echt 100% synchroon loopt met de filmquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Shawshank blijft inderdaad ook goed. Apocalypse Now heb ik nooit gezien.
Bij Once Upon A Time In The West viel ik in slaap maar dat was omdat ik gewoon moe was.. Ik heb 'm twee weken geleden opnieuw gedownload en ga het binnenkort proberen
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Onze eigen internetverbinding is afgesloten omdat wij een veiligheidsrisico voor het telfort netwerk zijn![]()
Ik draai namelijk een xampp webserver voor webdesign cliënten van mij en schijtfort beweert nu dat er:Een veiligheidslek in mijn server/pc zit (na navraag naar de scan logs bleek bij iedere gevonden 'lek' de security risk op none te staan ) Ik zou de algemene voorwaarden schenden doordat ik andere mensen gebruik laat maken van de diensten die telfort aan mij levert. (omdat 3 mensen mijn internet verbinding hebben gebruikt door mijn server te bezoeken )
Wat een kutprovider zeg![]()
Ik zat trouwens pas 3 maanden bij ze omdat Abel Telecom failliet is gegaan, snelheid ging ook meteen van 800KB/s naar 600KB/s terwijl ons wel een 20MBit pakket zou worden geleverd. (Door de afstand naar het dichtstbijzijnde ADSL kastje kunnen wij sowieso niet boven de 800KB/s uitkomen)
Het begin vooral ja. Maar ik zal hem zeker nog zien want ik verwachtte ook wel dat ie goed is.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Once Upon is inderdaad erg traag, maar oh zo mooi... Een van de weinige films waar de muziek echt 100% synchroon loopt met de film
Dit is vaak een probleem, omdat de provider een snelheid tot 20 MBit beloofd, wat ze dus nooit halen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:10 schreef Japsnars het volgende:
Ik zat trouwens pas 3 maanden bij ze omdat Abel Telecom failliet is gegaan, snelheid ging ook meteen van 800KB/s naar 600KB/s terwijl ons wel een 20MBit pakket zou worden geleverd. (Door de afstand naar het dichtstbijzijnde ADSL kastje kunnen wij sowieso niet boven de 800KB/s uitkomen)
Die is briljantequote:Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Japsnars het volgende:
Is One Flew over the Cuckoo's Nest een beetje leuk?
Ach dat gaat nog wel dalen. Dark Knight had heel lang ook 9,7quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef Japsnars het volgende:
Is One Flew over the Cuckoo's Nest een beetje leuk?
The Shining mag van mij trouwens ook wel een stuk hoger staan
Slumdog millionaire was niet slecht maar de 58e film allertijden?
En terminator
Die openingsscene is toch legendarisch, 10 minuten spanning opbouwen zonder enige dialoog, dan misschien 30 sec dialoog en 1/10 seconde actiequote:Op woensdag 6 mei 2009 02:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Het begin vooral ja. Maar ik zal hem zeker nog zien want ik verwachtte ook wel dat ie goed is.
Laatst hier nog in het filmhuis gezienquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:11 schreef Siniti het volgende:
[..]
Once Upon is inderdaad erg traag, maar oh zo mooi... Een van de weinige films waar de muziek echt 100% synchroon loopt met de film
Nu is mijn pa te lui om een nieuwe internet provider aan te vragen aangezien we in juli/augustus verhuizen.quote:
Echt een van de weinige films waarvan zelfs ik een dvd-tje heb gekocht. Sergio Leone verdient mijn geld met zo'n filmquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Laatst hier nog in het filmhuis geziengeweldig zeg
Bij Dark Knight heb ik eigenlijk altijd het idee gehad dat hij zwaar overrated was door Heath Ledgerquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach dat gaat nog wel dalen. Dark Knight had heel lang ook 9,7
Maar een plekje in een top 250 verdiend hij net wel denk ik. One flew is een prachtige film echt de moeite waard, maar je moet er wel voor in de stemming zijn.
Ik ga maar eens een nieuwe poging wagen om shooter te downloaden, hopelijk dit keer wel in het engelsquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef PierreTT het volgende:
Ik ga maar eens richting bedNieuwe film kijken
Dit kan inderdaad vervelend gaan worden. Als die van de buren acceptabel is is t nog ok. Ik moest een maand geleden ook 4 weken wachten en ging op die van de overburen.. hun huis is net iets te ver dus verbinding was nogal kutquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nu is mijn pa te lui om een nieuwe internet provider aan te vragen aangezien we in juli/augustus verhuizen.
Ik helemaal happy omdat we dan wel 20MBit kunnen krijgen, komt mijn neef uit Almere in een keer aangezet met snelheden van 50MBit tot 100MBit via glasvezel![]()
Maarja ik zit nu een beetje aan te dringen tot mijn pa eindelijk voor iets anders inschrijft (geen XS4ALL want die heeft ons ook al bijna geownedwaarschijnlijk ziggo)
Maar dat duurt dus normaal 3 weken voordat de nieuwe verbinding actief is![]()
Vandaar dat ik tot die tijd lekker meesurf met de buren
Eens!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij Dark Knight heb ik eigenlijk altijd het idee gehad dat hij zwaar overrated was door Heath Ledger
Het lijkt me verder wel een goede film maar een 9,0-9,7; No way
Heath Ledger was wel het leukst van de hele film, maar een hele horde fanboys volgde na zijn dood jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 02:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij Dark Knight heb ik eigenlijk altijd het idee gehad dat hij zwaar overrated was door Heath Ledger
Het lijkt me verder wel een goede film maar een 9,0-9,7; No way
Damn it, nu wil ik 'm morgen al zien!quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Laatst hier nog in het filmhuis geziengeweldig zeg
Naja niet meer dan 430 KB/s op dit moment maar ik ken mensen die het een stuk erger hebben.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:19 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad vervelend gaan worden. Als die van de buren acceptabel is is t nog ok. Ik moest een maand geleden ook 4 weken wachten en ging op die van de overburen.. hun huis is net iets te ver dus verbinding was nogal kut
quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja niet meer dan 430 KB/s op dit moment maar ik ken mensen die het een stuk erger hebben.
Ik zat hem wel even te knijpen toen mijn buurman een maandje geleden na 2 jaar een WEP key erop had gegooid maar blijbkaar had hij er zelf ook last van want na 1 dag was hij weer onbeveiligd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |