Ik heb FIFA Manager 09 vandaag gespeeld, met FC Barca. Alle zes wedstrijden gewonnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, dat gaat in Camp Nou waarschijnlijk niet werken
Dat is ook niet zo lastigquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:06 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik heb FIFA Manager 09 vandaag gespeeld, met FC Barca. Alle zes wedstrijden gewonnen.
Het zijn ook chinezen he. Die zijn niks anders gewend en voor hun is die kamer fysiek gezien twee keer zo groot.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef maok het volgende:
Hej PSM, gaan ze tegenwoordig bij jullie in de flat de Chinezen in slaapcabines proppen ofzo? Op de 4e verdieping ongeveer ergens aan de linkerkant (va Teigan gezien) lijkt het wel alsof er een soort 6 persoons stapelbed voor het raam staat en er staan ook allemaal matrassen bij.
Het verbaast me niets. Die Chinezen willen zo goedkoop mogelijk wonen en er wordt niet tegen opgetreden. Dan krijg je dat soort dingen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef maok het volgende:
Hej PSM, gaan ze tegenwoordig bij jullie in de flat de Chinezen in slaapcabines proppen ofzo? Op de 4e verdieping ongeveer ergens aan de linkerkant (va Teigan gezien) lijkt het wel alsof er een soort 6 persoons stapelbed voor het raam staat en er staan ook allemaal matrassen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |