Goed puntquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:53 schreef teigan het volgende:
De sneak was later op de avond, en daar kwam een horrorfilm, en na de trailer had ik al zoiets dat ik die niet hoefde te zien....
Vanaf morgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Wanneer is de kermis er eigenlijk? ik zag al een aanhangwagen met 'Ladybug' erop rijden. ^^
Hij past niet helemaal in beeld. Maar volgens mij heb ik gelezen dat het dit jaar een ander reuzenrad is dan andere jaren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
neuh, heb alleen wel in het krantje gelezen dat het weer vet wordt
Dan gaan we er met een grote boog omheenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Lucas & Gea in het voorprogramma
Het ding is gigantischquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:07 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
[..]
Hij past niet helemaal in beeld. Maar volgens mij heb ik gelezen dat het dit jaar een ander reuzenrad is dan andere jaren.
[ afbeelding ]
http://www.kermisingroningen.nl/quote:
Jij was erin geweest, of niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Vorig jaar was die dinges van 60 meter. Zweefmolen. Da's veul cooler dan een reuzenrad.
Ik vind een reuzenrad wel veel enger dan een zweefmolen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Vorig jaar was die dinges van 60 meter. Zweefmolen. Da's veul cooler dan een reuzenrad.
Ik vind een reuzenrad ook enger. Ben nog nooit in een reuzenrad geweest en dat ook niet van plan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind een reuzenrad wel veel enger dan een zweefmolen.Denk niet dat ik hier in durf..
Skeeballquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind een reuzenrad ook enger. Ben nog nooit in een reuzenrad geweest en dat ook niet van plan.
@ MM; Ja, ik was in die zweefmolen geweest.
Verder vind ik een kermis ook niks aan, behalve het gokken met de grijpmachines& dat ballenrollen dat j 100, 200, 300 etc. punten kan scoren en dan muntjes krijgt etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |