Dat je paranoīde bent, betekent nog niet dat ze niet achter je aan zitten...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef ehqo het volgende:
Ren ze. En zoek een vaccinatie tegen paranoia.
Die 14 doden maakt niet uit. Zelfs als het er 10.000 waren niet. Het gaat om het feit dat er een exponentiele stijging in zit, met een ENORM risico...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:27 schreef Sjibble het volgende:
Net als met de vogelgriep of sars
Dat ging net zo hard.
Boehoe er zijn 14 mensen dood aan sars
Er gaan er meer dood aan verkoudheid..
Dat weet ik ook wel, maar laat hem lekker rennen joh. Hij wil het zo graag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:27 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dat je paranoīde bent, betekent nog niet dat ze niet achter je aan zitten...
Het gevaar zit in het muteren.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:27 schreef Sjibble het volgende:
Net als met de vogelgriep of sars
Dat ging net zo hard.
Boehoe er zijn 14 mensen dood aan sars
Er gaan er meer dood aan verkoudheid..
Ik wil gewoon graag alles weten, jij niet, daarom sterf jij ook snelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:23 schreef ehqo het volgende:
Ren ze. En zoek een vaccinatie tegen paranoia.
Weet je wie ook zo dacht? Hitler. Wil jij soms op Hitler lijken?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:36 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag alles weten, jij niet, daarom sterf jij ook snel
Je roept maar wat en pretendeert vervolgens niet alleen de waarheid in pacht te hebben, maar ook nog profetische vaardigheden te bezitten? Kwutnie hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:36 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag alles weten, jij niet, daarom sterf jij ook snel
Ik wil op niemand lijken, want ik vind mijzelf te geweldig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Weet je wie ook zo dacht? Hitler. Wil jij soms op Hitler lijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |