quote:Hun kinderen van die achterlijke namen geven.
Denk aan mensen die een dochter krijgen en haar dan namen geven als::
-Teuntje
-Daantje
-Guusje
-Josje
-Truusje
-Ster
-Puck
-Befke
-Vlinder
-Lente
-Treintje
-Sjors
-Tulp
-Kyana
-Beer
-Berber ( )
-Berbel
-Wietske
-Tialda
-Bowien
-Bobien
-Bolien
-Bo
-Hielke
-Hetty
-Hennie
-Amika
-Aliki
-Sowella
-Tasha
-Pasha
-Babs (maar dies schattig )
-Maryam
-Paulien
-Paula
-Pien
-Storm
-Wietske
-Sjardi
Of een zoon en dat joch dan een naam geven als::
-Pim
-Gregorius
-Stijn
-Paul ( )
-Dirk
-Pluk
-Dick
-Mohammed
-Moustafa
-Galied
-Flip
-Wiel
-Wob
-Wubbo
-Wybo
-Wemo (yap, die heb je ook )
-Jan-Jitse
-Jouke-Jan
-Jelle
-Jitze
-Bowen
-Charel
-Bono
-Bikkel
-Perry
-Boyd
-Kjeld.
en meer van dat soort achterlijke namen
Klacht:: idiote namen
Klacht 2:: kut-topic
Klacht 3:: lange kut-OP's
Toevoegingen zijn altijd welkom
Ik hoop dat het een bijnaam wasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
Vroeger toen ik nog een klein meisje was en op de camping stond had ik een vriendinnetje genaamt toedeloezo ga je je kind toch niet noemen _0-
Toedeloequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
Vroeger toen ik nog een klein meisje was en op de camping stond had ik een vriendinnetje genaamt toedeloezo ga je je kind toch niet noemen
![]()
en de moeder heet vagina met als dochter clit?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:04 schreef xyz147 het volgende:
Ik ken een vader die Cock heet en de zoon Dick![]()
nee helaas was het geen bijnaam..quote:
Is het een Fries ?quote:
Harr Harr Harr.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:05 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
en de moeder heet vagina met als dochter clit?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
en zijn broer of zoon heet Bert ?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:08 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
en een vader van een vriendin van mij heet dirk jannet als die strip... dat kan je je kind toch ook niet aan doen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:08 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
en een vader van een vriendin van mij heet dirk jannet als die strip... dat kan je je kind toch ook niet aan doen
ja dat zal wel maar toch vind ik het dat je je kind niet zo kan noemenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:10 schreef JDI het volgende:
[..]
Is een vrij normale naam die je regelmatig tegenkomt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |