dat is meer dan X-Factorquote:Eén tegen 100 (NCRV, Ned1, 21:17) - De terugkeer van de quizshow Eén tegen 100 bij de Publieke Omroep kon zondag rekenen op veel belangstelling. Er keken 1.648.000 kijkers (madl: 24.0%) naar het programma van tv-ster Caroline Tensen. De laatste uitzending van Eén tegen 100 op RTL 4 wist vorig jaar aan het eind van april nog 983.000 kijkers te boeien. Eén tegen 100 was een jaar lang niet te zien op tv, omdat de Publieke Omroep geen plek had. “We wilden per se op zondag“, vertelde Tensen eerder.
NCRV-directeur Coen Abbenhuis is bijzonder trots dat Eén Tegen 100 na de TROS, Talpa, Tien en RTL 4 nu bij de NCRV is beland. “Wij passen goed bij elkaar“, zegt Abbenhuis. “De goede doelen die ondersteund worden door de Nationale Postcode Loterij sluiten goed aan bij de maatschappelijke betrokkenheid van de NCRV.”
kloptquote:
je kunt aan haar kop in 99% van de gevallen zien of het antwoord goed isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:57 schreef Marble het volgende:
Dat zo veel mensen niet spontaan afsterven bij de aanblik van Caroline Tensen, het is toch verwonderlijk he.
Jij gelijk je zomervakantie gecanceld natuurlijk, zodat je geen aflevering mist!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:00 schreef roelvano het volgende:
en dat de héle zomer lang!!
Hier geef ik geen commentaar opquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:02 schreef Marble het volgende:
[..]
Jij gelijk je zomervakantie gecanceld natuurlijk, zodat je geen aflevering mist!!!
Waar ga je heen en zorgt er wel iemand voor de kat?quote:
Ik heb geen katquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:31 schreef Marble het volgende:
[..]
Waar ga je heen en zorgt er wel iemand voor de kat?
Dus ze luistern naar een kijkcijfer hoerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:39 schreef Leeuwinneke het volgende:
Het komt ook op de gunstige tijd en avond..Caroline wilde liefs op de zondag avond geprogrammeerd hebben staan.
Jaa, wat boeit ons dat :Squote:Op maandag 11 mei 2009 00:00 schreef Adelante het volgende:
Oh, en die extra info dat er één secretaresse meespeelt en drie raamprostituees zal me ook een zorg zijn.
Ik dacht zelf ook Belize eerlijk gezegd, Djibouti schmibouti. Ik was altijd best goed in aardrijkskunde, maar dit was echt een klotevraag. (Overigens is Belize echt goed verstopt in de omgeving van Angola ergens).quote:Op zondag 17 mei 2009 22:26 schreef Erkasq het volgende:
oeh wat was toon dichtbij1 vraagje en het geld was van hem
![]()
hopelijk volgende week de eerste winnaar van dit seizoen
Belize ligt in Midden-Amerikaquote:Op zondag 17 mei 2009 23:52 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Ik dacht zelf ook Belize eerlijk gezegd, Djibouti schmibouti. Ik was altijd best goed in aardrijkskunde, maar dit was echt een klotevraag. (Overigens is Belize echt goed verstopt in de omgeving van Angola ergens).
Ah, my mistake ik dacht al, vond het vreemd http://nl.wikipedia.org/wiki/Belize_(Angola)quote:Op zondag 17 mei 2009 23:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Belize ligt in Midden-AmerikaTegen/onder Mexico... En de hoofdstad is Belize City. Naaistreek vond ik het
Maar 160Kquote:Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef Stukjekaas het volgende:
140K![]()
![]()
Die predikant gaat volgende week niets winnen geloof ik
Inmiddels staat de hele aflevering online: http://player.omroep.nl/?aflid=9621055quote:Op maandag 1 juni 2009 22:38 schreef RobinC het volgende:
Hij heeft dus gewonnen? Want omroep gemist toont alleen de eerste 20 minuten.
De hoofdstad is Belmopan...quote:Op zondag 17 mei 2009 23:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Belize ligt in Midden-AmerikaTegen/onder Mexico... En de hoofdstad is Belize City. Naaistreek vond ik het
Ik denk dat die man het volgende week niet zal redden.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:07 schreef Stukjekaas het volgende:
Neem volgende week eens een moeilijke vraag man
Ik vind haar geen MILF maar vandaag zag ze er beter uit dan normaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |