Het merendeel van de fokkers zal het ongetwijfeld ontgaan zijn maar sinds vandaag hebben wij allen het genoegen kosteloos te kunnen en vooral ook mogen genieten van de schrijfkunsten van Daniël Jansen. Wie vraagt u, nou Daniel Jansen natuurlijk: de grootste schrijver van eigen bodem sinds Harry Mulisch! Een jongen die zich bezighoudt met en verhaalt over hoogstaande onderwerpen als X-factor en Stacey Rookhuizen, jurylid van voorgenoemde talentenjacht over wie hij de natste dromen heeft! Helaas echter valt Stacey meer op figuren als Thijs Verwest, beter bekend als Tiësto en is de kans dat zij ooit het bed zal delen met Daniël Jansen te verwaarlozen. Om deze reden schreef Daniël onderstaande column:
quote:
eXit Stacey ->
Over X-Factor, Idols, Popstars en alle o zo orginele variaties op dat thema is al het nodige geschreven. Ik zal je eerlijk bekennen ja ik heb X-Factor gekeken. En je kan zeggen wat je wil maar het niveau van de artiesten is toch hoog te noemen. Ook de autocue lezers Wendy en Martijn hebben hun presentatie kunsten al vele malen getoond. Maar ik vraag mij toch iets af. Het programma heet X-Factor. Een niet te beschrijven speciale factor die een artiest heeft. Prima. Alleen waarom moet er dan een Jurylid in zitten waar bij mij geen belletje doet rinkelen. Zelfs als ik de naam en het beroep weet vraag ik mij nog steeds af wat moet Stacey Rookhuizen in X-Factor?
Ze is totaal geen toevoeging aan het programma. Niet dat ik nou heel gelukkig wordt van Gordon en Eric die altijd maar (voor de show) bekvechtend aan het deskje zitten. Maar weet je. Eric en Gordon hebben een bepaalde ervaringshoek van waar uit ze spreken. Gordon vanuit de ik-kan-zelf-ook-niks-zonder-rene-froger-hoek en Eric vanuit de o-wat-heb-ik-mooie-liedjes-gemaakt-voor-linda-roos-en-jessica hoek. Ok het raakt beide ook, nog kant nog wal. Maar ze zitten toch al jaaaaren te doen met wat ze doen. En op hun manier hebben ze daar succes mee. Maar Stacey heeft in haar ouderlijk huis het geniale idee gekregen om artiesten die nergens een CD mochten opnemen toch een kans te geven en dat dan te pluggen onder Stacey Records. Maar welke giga populaire artiest komt dan op het podium dankzij Stacey?
En dan het zinloze commentaar, moet je haar trouwens eens zien reageren als een kerel iets zogenaamds liefs tegen haar zegt. Ze zou zo het boegbeeld kunnen worden van de SP zo rood wordt ze. En haar leeftijd is ook nog niet de 25 jaar grens overschreden. Niet dat dat nu zoveel uitmaakt. Maar het totaalbeeld van Stacey is zwaar overschat als je het mij vraagt. En nu ik toch lekker bezig ben, met een beetje goed kijken lijkt ze erg veel op een verjongde versie van Jerney Kaagman. Wacht ik weet het. Ze is het! Stacey = Jerney de namen lijken wat op elkaar. Ze worden gek van elke jongen onder de 16. En er komt alleen maar onzin uit.
Al met al ben ik wel weer klaar met X-Factor seizoen 2, en als ik jullie er een plezier mee doe zal ik het nooit meer zien zolang Stacey aanschuift achter het Jurydesk.
Ik ben zeer benieuwd wat jullie van X-factor en/of Stacey vinden dus reageren mag.
Daniël Jansen
Bedenk voor dat je iets doet of je het een tweede keer nog eens zo zou doen!
Zijn frustratie kan ik begrijpen, zijn pretenties wat minder dus besloot ik te reageren op zijn magnum opus:
![]()
Klacht: Zit Daniël Jansen nu al in een dip en aan de crack? Zijn schrijven raakt echt kant noch wal!
Anti-klacht: Stacey Rookhuizen