Iemand herkennen aan zijn paint stijlquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:00 schreef Quyxz_ het volgende:
He deze paint is dezelfde stijl als die Paint van die gozer die zijn bier ging overgieten en aan een meisje geven. Zelfde TS zeker!!!
Ensaf niet herkennen aan zijn paintstijl.quote:
Ik heb zijn andere topic er eens bijgepakt en ik zie toch wel overeenkomsten moet ik zeggen maar dan nog...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ensaf niet herkennen aan zijn paintstijl.
Ik mag altijd graag taboe's doorbreken in mijn paints. En laat er nu een groot taboe liggen op zelfcensuur.quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik mag altijd graag taboe's doorbreken in mijn paints. En laat er nu een groot taboe liggen op zelfcensuur.
Het feit dat wij in dit land en op dit forum veel mogen zeggen en tekenen, wil niet zeggen dat we dat ook altijd maar moeten doen als daar mensen mee gekwetst worden.
Het heeft hier zo ongeveer de halve dag geregendquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:23 schreef Ensaf het volgende:
Ik zie donkere wolken samenpakken.
Ik hoop dat het gaat regenen!
Vergeet de Polen niet, hoewel die succesvoller zijn met badkamers dan met tanks en vliegtuigen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:28 schreef Bob-B het volgende:
Onze opa's hebben niets gedaan tegen de Duitsers, dat waren de Amerikaanse en Britse opa's. Dezelfde die we nu afzeiken omdat ze altijd maar oorlog voeren
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vergeet de Polen niet, hoewel die succesvoller zijn met badkamers dan met tanks en vliegtuigen.
Jou opa misschien!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:28 schreef Bob-B het volgende:
Onze opa's hebben niets gedaan tegen de Duitsers, dat waren de Amerikaanse en Britse opa's. Dezelfde die we nu afzeiken omdat ze altijd maar oorlog voeren
je bent Duits?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jou opa misschien!
Mijn opa vervulde een essentiële rol tijdens de meidagen van 1940! Als hij niet voor dag en dauw was opgestaan om de koeien te melken, hadden onze jongens op de Grebbeberg het zonder hun dagelijkse glas melk moeten stellen!
quote:
Paint!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jouw opa misschien!
Mijn opa vervulde een essentiële rol tijdens de meidagen van 1940! Als hij niet voor dag en dauw was opgestaan om de koeien te melken, hadden onze jongens op de Grebbeberg het zonder hun dagelijkse glas melk moeten stellen!
Wat een mietje dat hij ze niet kon tegenhouden danquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:46 schreef Nikmans het volgende:
Mijn opa is overleden in de oorlog
Vermoord door een woedende massa toen het concentratiekamp waar hij werkte in opstand kwam
Niet van de wachttoren gevallen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:46 schreef Nikmans het volgende:
Mijn opa is overleden in de oorlog
Vermoord door een woedende massa toen het concentratiekamp waar hij werkte in opstand kwam
Ik wacht nog steeds op de paint van jouw opa die een koe aan het melken is terwijl hij met artillerievuur wordt bestooktquote:
gastquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat een mietje dat hij ze niet kon tegenhouden dan
Wat is er gebeurd dan..?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:33 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
gast
met jou als voorbeeld kun je wel merken dat het feest zich iets meer op de bevrijding mag betrekken.
de meeste noobs van tegenwoordig snappen geen fuck van wat hier nog niet eens zo lang geleden heeft afgespeeld.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:34 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ik mag altijd graag taboe's doorbreken in mijn paints. En laat er nu een groot taboe liggen op zelfcensuur.
Het feit dat wij in dit land en op dit forum veel mogen zeggen en tekenen, wil niet zeggen dat we dat ook altijd maar moeten doen als daar mensen mee gekwetst worden.
Maar waarom dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de paint van jouw opa die een koe aan het melken is terwijl hij met artillerievuur wordt bestookt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |