Dat is wel beter waarom heb ik het dan nog nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:29 schreef Swindler het volgende:
Mensen die om belastinggeld smeken![]()
Ps , ik heb het alMeteen op de dag van de dagtekening
Omdat het bevrijdingsdag is en dan zijn ze volgens mij dicht, je zal het morgen ofzo wel hebben.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:31 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Dat is wel beter waarom heb ik het dan nog niet
Nee, gisteren waren ze er wel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:35 schreef Dennis101 het volgende:
Er zal vanaf woensdagmiddag tot en met vandaag niet veel uitgevoerd zijn bij de BD. Allemaal vrije dagen.
ik hoop dat je gelijk hebquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:33 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Omdat het bevrijdingsdag is en dan zijn ze volgens mij dicht, je zal het morgen ofzo wel hebben.
Welke datum stond er op die brief dan?quote:
Misschien dan niet in volle sterkte, want een hoop ambtenaren waren gisteren ook vrij (of een snipperdag genomen).quote:
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Misschien dan niet in volle sterkte, want een hoop ambtenaren waren gisteren ook vrij (of een snipperdag genomen).
Er staat dagtekening 2 meiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Welke datum stond er op die brief dan?
Meestal als je die hebt gekregen staat het 3 dagen later op je rekening.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:04 schreef Damaru het volgende:
hmmm belastingdienst
breek me de bek niet open hoor!
als je moet betalen moet dat de volgende dag gebeuren
maar als je geld terug krijgt, dan kan het jaaaaren duren!
Dat is toch niet zo vreemd? 2 mei valt op zaterdag. Op zaterdag en zondag worden er geen betalingen uitgevoerd, gisteren waren er maar een paar ambtenaren aan het werk en vandaag helemaal niemand. Eerder dan morgen zal het dus niet worden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:56 schreef DjangoReinhardt het volgende:
[..]
Oh ja ik heb het nog steeds niet
Bedankt voor de uitleg hopen dat het er morgen isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:57 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo vreemd? 2 mei valt op zaterdag. Op zaterdag en zondag worden er geen betalingen uitgevoerd, gisteren waren er maar een paar ambtenaren aan het werk en vandaag helemaal niemand. Eerder dan morgen zal het dus niet worden.
Je krijgt er wel rente over als je moet wachten, toch kut als je het gewoon voor 1 april hebt gedaan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:22 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb uberhaupt nog niet eens bericht. Valt mij sowieso op dat ik vaak erg laat pas bericht krijg terwijl mijn aangifte echt niet zo moeilijk is (krijg enkel HRA terug) en ik altijd op tijd ben met inleveren.belastingdienst die je eeuwen laat wachten op je EIGEN geld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |