Nee.. Omdat je om de vijf kilometer invoegstroken hebt en mensen niet kunnen invoegen. Haal de helft van de opritten weg en veel problemen zijn opgelost (okay, de binnenwegen staan dan vol.. )quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Yi-Long het volgende:
Omdat je iedere 300 meter weer een andere snelheid hebt. Dan mag je 80, dan weer 120, dan weer 90, dan weer 100, dan opeens een stuk 50, vervolgens weer 100, dan weer 120, dan weer 90...
Bijna grappigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:24 schreef IJsblock het volgende:
Hoax, je kunt heul nie internette nie in d'n koekblik, hoe wilde gij het draodje uitrollen van uwen adapter en modem?
Hoe kun je anders je vrouw overtuigen van een nieuwe wagen???quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef Paul het volgende:
Ik snap het nooit he, kunnen jullie nou niet 1 keer gewoon normaal rijden zonder tegen elkaar aan te raggen
Eg woar hee, vandaag weer uren in de file gestaan door een paar malloten die op elkaar jengelen
WhyHou gewoon eens afstand ofzo. DOOR JULLIE STA IK WEER IN DE FILE
!
Zo
Sorry hoor maar eindhoven is de afgelopen 2-3 jaar mega verbeterd. De doorstroming is er super ondanks er werkzaamheden zijn. En den bosch is ook heel erg op de goede richting het afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Yi-Long het volgende:
Omdat je iedere 300 meter weer een andere snelheid hebt. Dan mag je 80, dan weer 120, dan weer 90, dan weer 100, dan opeens een stuk 50, vervolgens weer 100, dan weer 120, dan weer 90...
Je wordt echt helemaal schijtziek van de snelwegen in en om de randstad, en tegenwoordig ook bij Eindhoven en Den Bosch.
Veels te veel wegwerkzaamheden ook overal. Gisteren weer een kind hier in Alkmaar doodgereden op een plek waar ze al 2-3 jaar bezig zijn met een extra brug aan te leggen...
Klopt 2x laatst bijna ongeluk gehad door 2 huisvrouwen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:22 schreef kensei het volgende:
Omdat sommige mensen nou eenmaal geen inzicht en reflexen hebben, ik noem geen namen maar....
HET ZIJN VROUWEN
omdat m'n beslist heeft ander te rijde...:Pquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:28 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Sorry hoor maar eindhoven is de afgelopen 2-3 jaar mega verbeterd. De doorstroming is er super ondanks er werkzaamheden zijn. En den bosch is ook heel erg op de goede richting het afgelopen jaar.
5 jaar geleden stond er bij den bosch en bij eindhoven iedere ochtend en avond lange file's.. Die zijn nu minimaal gehalveerd of zelfs helemaal weg sommige kanten op...
Maak de invoegstroken veel langer en hou de max. snelheid gewoon op 120: probleem opgelost.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:25 schreef Altijd_Lastig het volgende:
[..]
Nee.. Omdat je om de vijf kilometer invoegstroken hebt en mensen niet kunnen invoegen. Haal de helft van de opritten weg en veel problemen zijn opgelost (okay, de binnenwegen staan dan vol.. )
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Maak de invoegstroken veel langer en hou de max. snelheid gewoon op 120: probleem opgelost.
Dat is allemaal prima, maar zodra je op die ringweg van Eindhoven zit lijkt het op sommige punten wel alsof je op een F-Zero parcours bent. Grote kans dat je daardoor dus ook meer mensen hebt die in de problemen komen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:28 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Sorry hoor maar eindhoven is de afgelopen 2-3 jaar mega verbeterd. De doorstroming is er super ondanks er werkzaamheden zijn. En den bosch is ook heel erg op de goede richting het afgelopen jaar.
5 jaar geleden stond er bij den bosch en bij eindhoven iedere ochtend en avond lange file's.. Die zijn nu minimaal gehalveerd of zelfs helemaal weg sommige kanten op...
Vaak genoeg om te zien dat een te korte invoegstrook heel vaak leidt tot mensen die dan maar gewoon hun auto ertussen gooien terwijl daar geen ruimte voor is of wanneer ze nog niet voldoende snelheid hebben waardoor ze opeens iemand op hun bumper hebben zitten.quote:
JA want je hoort ook dagelijks al die ongelukken bij eindhoven..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima, maar zodra je op die ringweg van Eindhoven zit lijkt het op sommige punten wel alsof je op een F-Zero parcours bent. Grote kans dat je daardoor dus ook meer mensen hebt die in de problemen komen.
Mensen kunnen heus wel wat harder die invoegstrook afrijden zeg, soms denk ik echt van sjongejongen komptie met 80 oprijden terwijl het 120 mag daarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vaak genoeg om te zien dat een te korte invoegstrook heel vaak leidt tot mensen die dan maar gewoon hun auto ertussen gooien terwijl daar geen ruimte voor is of wanneer ze nog niet voldoende snelheid hebben waardoor ze opeens iemand op hun bumper hebben zitten.
Al maak je hem 10 kilometer langer het maakt niets uit.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vaak genoeg om te zien dat een te korte invoegstrook heel vaak leidt tot mensen die dan maar gewoon hun auto ertussen gooien terwijl daar geen ruimte voor is of wanneer ze nog niet voldoende snelheid hebben waardoor ze opeens iemand op hun bumper hebben zitten.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima, maar zodra je op die ringweg van Eindhoven zit lijkt het op sommige punten wel alsof je op een F-Zero parcours bent. Grote kans dat je daardoor dus ook meer mensen hebt die in de problemen komen.
Ik ben het eens met de sprekert!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Bochten houden mensen allert. De meeste ongelukken gebeuren op lange rechten stukken
BEN JIJ DE VEROORZAKER OFZOquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het soms wel leuk om in de file te staan
Een hogere snelheid houdt mensen ook allert. Max. snelheid dus meteen naar 240 KM/u!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:45 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de sprekert!![]()
Laten we NL vol leggen met bochten en chicanes!
Doen ze dat in Duitsland ook, of zijn daar de invoegstroken wel lang genoeg?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vaak genoeg om te zien dat een te korte invoegstrook heel vaak leidt tot mensen die dan maar gewoon hun auto ertussen gooien terwijl daar geen ruimte voor is of wanneer ze nog niet voldoende snelheid hebben waardoor ze opeens iemand op hun bumper hebben zitten.
Ik durf te stellen dat veel file's te lang zijn omdat mensen te langzaam en te ver uit elkaar rijden..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Echt: mensen houden te weinig afstand en rijden te hard. Daar komt het steeds op neer.
5 meter bij 30 km/u is maar net iets meer dan een halve seconde. Beetje weinig dus. Als de auto voor je ineens hard moet remmen en je knippert net twee keer met je ogen, dan parkeer je zo in de kofferbak van die ander. Duurt het alleen maar langer voordat je weer verder kunt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:01 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat veel file's te lang zijn omdat mensen te langzaam en te ver uit elkaar rijden..
Er zijn kneuzen die in de file gaten van 30 tot 80 meter tussen hun voorganger laten vallen.
Als in 1 file 50 man dit doen wordt die zelfde file dan zoon 1.5 tot 4 km langer als nodig.
Oftewel in de file : strak aansluiten en onder de 30 km per uur niet meer dan 5 meter tussen jou en je voorganger.
De file kan dan wel korter, maar het neemt niet weg dat er filevorming ontstaat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:01 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat veel file's te lang zijn omdat mensen te langzaam en te ver uit elkaar rijden..
Er zijn kneuzen die in de file gaten van 30 tot 80 meter tussen hun voorganger laten vallen.
Als in 1 file 50 man dit doen wordt die zelfde file dan zoon 1.5 tot 4 km langer als nodig.
Oftewel in de file : strak aansluiten en onder de 30 km per uur niet meer dan 5 meter tussen jou en je voorganger.
Het is waar wat je zegtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:23 schreef Yi-Long het volgende:
Omdat je iedere 300 meter weer een andere snelheid hebt. Dan mag je 80, dan weer 120, dan weer 90, dan weer 100, dan opeens een stuk 50, vervolgens weer 100, dan weer 120, dan weer 90...
Je wordt echt helemaal schijtziek van de snelwegen in en om de randstad, en tegenwoordig ook bij Eindhoven en Den Bosch.
Veels te veel wegwerkzaamheden ook overal. Gisteren weer een kind hier in Alkmaar doodgereden op een plek waar ze al 2-3 jaar bezig zijn met een extra brug aan te leggen...
Het werkt namelijk zo dat mensen juist schijterig worden als ze met 120 in de drukte rijden. Dus dan remt een schijterd en moet die schijterd er achter harder remmen. Tot het zootje stilstaat en zo onstaat er file.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:38 schreef ouderejongere het volgende:
De maximumsnelheid is veel te hoog. Als die 90 wordt voor alle weggebruikers (auto's, motoren, vrachtwagens en bussen) en iedereen die zonder reden langzamer dan 85 rijdt van de weg wordt gehaald zal het allemaal veel beter doorstromen in NL
Die tunnel is sowieso vaag: Als je vanuit Alkmaar erin gaat mag je wel gewoon 120 geloof ik (misschien 100), maar als je van de andere kant komt moet je idd weer veel langzamer rijden, en ik heb ook werkelijk geen flauw idee waarom...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het is waar wat je zegtIk reed vandaag vanuit Haarlem naar Alkmaar
Eerst een bord met 70, dan een bord met 90 dus je geeft gas, om 200 meter later weer af te remmen want je mag maar 70(oke, ik zag de 70 borgen na de 90 borden wel, dus bleef ik 70 rijden, maar bijvoorbeeld).
De hele snelweg leeg, misschien 3 auto's in de buurt, en je mocht met 70 door de velsertunnel.
Soms slaat et echt nergens op..
Ik alleen in de ochtend zodat ik te laat aan komquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het soms wel leuk om in de file te staan
Het viel me niet op, maar nu je het zegt...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die tunnel is sowieso vaag: Als je vanuit Alkmaar erin gaat mag je wel gewoon 120 geloof ik (misschien 100), maar als je van de andere kant komt moet je idd weer veel langzamer rijden, en ik heb ook werkelijk geen flauw idee waarom...
Komt voornamelijk omdat sommige in ondergemotoriseerde auto's rondrijden. Dat soort lui trekken zo ontiegelijk langzaam op dat je wel moet inhalen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:13 schreef Paul het volgende:
Ik snap het nooit he, kunnen jullie nou niet 1 keer gewoon normaal rijden zonder tegen elkaar aan te raggen
Eg woar hee, vandaag weer uren in de file gestaan door een paar malloten die op elkaar jengelen
WhyHou gewoon eens afstand ofzo. DOOR JULLIE STA IK WEER IN DE FILE
!
Zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |