Daar heb ik nou nooit last van, eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:32 schreef fs180 het volgende:
Het riekte vandaag erg naar soja in de trein
Frikadellen stop je in je mond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, eigenlijk.
Het stinkt altijd naar: fastfoodvoedsel of lichaamsgeuren.
Naar zweet stinkende mensen in het OVquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral 's ochtendsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:45 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Naar zweet stinkende mensen in het OV
Ik lust geen frikandellen.quote:
Oh nu je het zegt, poosje later kwamen er patatdampen mijn richting op, waar ik mij voor een uitzondering niet aan stoordequote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de geur van patat niet zo erg, maar wel die sauzen die erop zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, poosje later kwamen er patatdampen mijn richting op, waar ik mij voor een uitzondering niet aan stoorde
Fastfoodvoedsel?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het stinkt altijd naar: fastfoodvoedsel
Aardige bash bowa maar dit is dan weer een beetje jammerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef de_boswachter het volgende:
verzorgt
Dis.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Fastfoodvoedsel?
Je bedoelt een fasttfoodvoedseletenmaaltijddish?
Maar wel een pak alpro soja leeggedronken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:32 schreef Holy_Goat het volgende:
ts is maagd en heeft nog nooit een kut gelikt!
+ zit op fok en zijn leven bestaat uit een computer en een stoelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:32 schreef Holy_Goat het volgende:
ts is maagd en heeft nog nooit een kut gelikt!
Gatveredamme idd, tijd lang naar Leeuwarden met de trein geweest tot Heerenveen wist je het wel. Al die stink MBO'ers in hun trainingspakjesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:46 schreef de_boswachter het volgende:
Aha. De gehele MBO sportopleiding zat bij je in de trein ?
Herkenbaar, ik had dit ook altijd toen ik nog op school zat en die ongewassen goorlappen bij mij in de trein stapten.
Echter de associatie met kutvocht heb ik nooit gemaakt. Misschien moet je gewoon meiden kiezen die wel goed verzorgt zijn ?
Oorsmeer is geurloos <.>?quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Florian_ het volgende:
Whoa dat ik dit topic pas vandaag zie!
Wisten jullie, jongens en meisjes, dat oorsmeer hetzelfde ruikt als kutvocht?
Betwijfel ik, oorsmeer is niet zuur..quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:44 schreef Florian_ het volgende:
Whoa dat ik dit topic pas vandaag zie!
Wisten jullie, jongens en meisjes, dat oorsmeer hetzelfde ruikt als kutvocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |