dat is de lelijkste draak imhoquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:25 schreef innepin het volgende:
Jaaa m'n mannetje is volwassen én het is me eindelijk gelukt om een leuk, niet al te veel voorkomend eitje uit de cave te plukken:
[ link | afbeelding ]
Hij heeft alleen nog maar 4 dagen over, dus als iemand zich geroepen voelt om te klikken, graaaag!
Anders kunnen we ruilenquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ook ik heb gebreed:
[ link | afbeelding ]
Nu hopen dat het een mannetje is
ik heb nog genoeg vrouwtjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 08:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Anders kunnen we ruilen
Ik wil graag een vrouwtje namelijk. Vrouwtjestekort!
Whehquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:15 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
oke bedankt voor de tipquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Welkom tripack. Je incubator doet het niet, je kan niet linken naar dragcave voor de incubators. Je moet ze ergens anders uploadden, bijv. tinypic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |