je ziet in de omschrijving de ziektemelding verdwijnen als t weer goed is..dan haal je ze weer uit de fog.. meestal cracken de eitjes of groeien de hatchlings daarna vrij snel op voordat ze weer ziek wordenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:16 schreef Saeramir het volgende:
ik heb 2 zieke draakjes en 2 zieke eitjesgefogged sinds vanochtend, hoe lang moet ik ze daarin laten? en als ik ze weer unfog, hoe kan ik dan zeker weten dat ze niet weer ziek worden? want van steeds refreshen worden ze toch weer ziek..
ik zag dat jouw kleinkind cracks heeftquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:19 schreef Dakota het volgende:
[..]
je ziet in de omschrijving de ziektemelding verdwijnen als t weer goed is..dan haal je ze weer uit de fog.. meestal cracken de eitjes of groeien de hatchlings daarna vrij snel op voordat ze weer ziek worden
Nee, maar als je breed met de adult van die witte, dan kun je wel een gekleurde krijgenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Dakota het volgende:
heeft iemand al zo'n rode of blauwe van t zonne-ei?
[ afbeelding ] ?
Die moet je zelf breeden met een van de andere draken (duidelijk he hihihi)quote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Dakota het volgende:
heeft iemand al zo'n rode of blauwe van t zonne-ei?
[ afbeelding ] ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |