Dat probleem heb ik ook alquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wilde mijn mannetje Rozeros en mijn vrouwtje Malinki laten breeden. Krijg je dit:
'The dragons don't really show much interest in each other.'![]()
En dan probeer ik het nog een keer, en dan staat er 'This dragon has recently bred!' Nu heb ik geen eitjes!
Dan ligt het vast aan de roze kleur, want mijn adultmannetje is ook roze.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef innepin het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook alIk wilde m'n nieuwe roze adultmannetje laten breeden met m'n waterdraakje, maar nee hoor...
![]()
Oohhh hij heeft gewoon geen interesse omdat ie homo is!quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan ligt het vast aan de roze kleur, want mijn adultmannetje is ook roze.
Oh, wat apart, dan had ik dus direct mazzel!quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:54 schreef Dakota het volgende:
heel veel dragons willen niet met elkaar..:( van alle keren dat ik wilde breeden is t maar 4 keer gelukt
Bij mij deed ook de draak met de meeste views er het langste overquote:Op donderdag 7 mei 2009 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp er trouwens niks van. Nagar (naar de Naga uit wow, een soort zeedraakachtigen) wil maar niet opgroeien en heeft echt de meeste views, de meeste unieke views en de meeste klikjes van al mijn draken!
[ link | afbeelding ]
(zal je zien dat hij nu binnen een uur groot is, maar hij was dus om 13:57 nog niet volwassen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |