abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68759982
Huidige voorraad eitjes en mini's:

Ik wil graag dat...
- mijn witte hatchling vleugels krijgt
- mijn groene hatchling opgroeit (kan ik breeden )
- mijn eitjes krakken
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:00:21 #52
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68760731
2 hatchlings groot

Lucien I:

Honore (eigenlijk Honoré) I:

En een hatchling blijkt een mannetje, en dus de naam Augustin I gegeven

Ik kan weer eitjes halen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:11:26 #53
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68761005
Ik wilde mijn mannetje Rozeros en mijn vrouwtje Malinki laten breeden. Krijg je dit:
'The dragons don't really show much interest in each other.'
En dan probeer ik het nog een keer, en dan staat er 'This dragon has recently bred!' Nu heb ik geen eitjes!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:24:19 #54
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68761340
Je kan pas weer na een week proberen te breeden, maar bij die melding gaat het dacht ik sowieso niet lukken

Uit de cave heb ik het volgende geplukt:

[ Bericht 10% gewijzigd door TARAraboemdijee op 07-05-2009 09:30:25 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_68761406
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik wilde mijn mannetje Rozeros en mijn vrouwtje Malinki laten breeden. Krijg je dit:
'The dragons don't really show much interest in each other.'
En dan probeer ik het nog een keer, en dan staat er 'This dragon has recently bred!' Nu heb ik geen eitjes!
Dat probleem heb ik ook al Ik wilde m'n nieuwe roze adultmannetje laten breeden met m'n waterdraakje, maar nee hoor...

Wel een nieuw eitje erbij:

En deze schiet niet op dus die mag wat extra lovin':
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:39:03 #56
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68761789
En het vierde ei
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:40:14 #57
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68761832
Jojo, je alt is volwassen zie ik
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 09:46:27 #58
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_68762013
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:52:07 #59
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_68762186
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:26 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat probleem heb ik ook al Ik wilde m'n nieuwe roze adultmannetje laten breeden met m'n waterdraakje, maar nee hoor...

Dan ligt het vast aan de roze kleur, want mijn adultmannetje is ook roze.
  donderdag 7 mei 2009 @ 10:39:39 #60
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_68763709
ook meedoet aan dit "spelletje"
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_68763939

+

=

rabarber en gratenpakhuis zijn beide groot geworden en hebben een eitje gemaakt

geboren:

teenage mutant hero spurtle

de onderste is een baby van mn eigen bibill en Eledee

ollefant is groot geworden
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_68764176
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Dan ligt het vast aan de roze kleur, want mijn adultmannetje is ook roze.
Oohhh hij heeft gewoon geen interesse omdat ie homo is!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68764226
heel veel dragons willen niet met elkaar..:( van alle keren dat ik wilde breeden is t maar 4 keer gelukt
wanna rub mah puppeh?!
pi_68764741

tiny poni
wanna rub mah puppeh?!
pi_68767398
nu zie je dat donkerroze ei maar amper in de cave trouwens
wanna rub mah puppeh?!
pi_68767567

pink plush is een menneke
wanna rub mah puppeh?!
pi_68767731
en cave geplukt
wanna rub mah puppeh?!
pi_68770055
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:54 schreef Dakota het volgende:
heel veel dragons willen niet met elkaar..:( van alle keren dat ik wilde breeden is t maar 4 keer gelukt
Oh, wat apart, dan had ik dus direct mazzel!

Die groene met roze wil ik ook nog hebben, die vind ik leuk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_68770355

pi_68770441
Ik begrijp er trouwens niks van. Nagar (naar de Naga uit wow, een soort zeedraakachtigen) wil maar niet opgroeien en heeft echt de meeste views, de meeste unieke views en de meeste klikjes van al mijn draken!

(zal je zien dat hij nu binnen een uur groot is, maar hij was dus om 13:57 nog niet volwassen )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_68770581
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp er trouwens niks van. Nagar (naar de Naga uit wow, een soort zeedraakachtigen) wil maar niet opgroeien en heeft echt de meeste views, de meeste unieke views en de meeste klikjes van al mijn draken!

[ link | afbeelding ]

(zal je zien dat hij nu binnen een uur groot is, maar hij was dus om 13:57 nog niet volwassen )
Bij mij deed ook de draak met de meeste views er het langste over
Het is niet alleen afhankelijk van de klikjes enz., ze helpen wel, maar sommige draken zijn nou eenmaal traag
pi_68770634
Ik probeer het systeem te doorgronden, Freecell, snap dat dan
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:03:52 #73
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68770682
Het schijnt ook per soort te verschillen hoeveel views, kliks en tijd ze nodig hebben om te hatchen en volwassen te worden.

De meeste van mijn hatchlings zijn volwassen geworden, dus het was weer nieuwe eitjes tijd:

Eentje heb ik zelf gebreed, de andere uit de grot (ik heb dus ook al 2 uit 2 gescoord met breeden tot nu toe).
pi_68770724
Oh ja, ik moet klikken! Helemaal vergeten
* Isabeau klikt Jojo's eitjes, nog meer eitjes die klikjes moeten?
  donderdag 7 mei 2009 @ 14:05:37 #75
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_68770758
O, ik zie het al Isa, hij heeft nog 4 dagen. Voordat ze op 3.5 dag zitten schijnt er uberhaupt niets te gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')