abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69014508
Nog 5 dagen en 9 uur, Teigan Da's niet echt weinig tijd, dat is tijd zat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_69014733
En weer geklikt.

Ik wilde een eitje posten die nog maar 3 dagen had, maar nu is ie spontaan gehatcht op het moment dat ik klikte voor de code Dan maar gewoon even alles spammen

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69014757
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Nog 5 dagen en 9 uur, Teigan Da's niet echt weinig tijd, dat is tijd zat.
van mijn vier eitjes is het degene met de minste tijd nog over geloof ik, ik heb hem uit de cave geplukt namelijk.... Ik ben gewoon ongeduldig, het lijkt altijd zo te zijn dat als ik niets meer mag pakken, ik de mooiste eitjes langs zie komen...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69014822
Ik geloof dat iemand zei dat er pas iets gebeurt met een eitje of hatchling als het minder dan 3,5 dag over heeft.
En dat ongeduldige begrijp ik helemaal! En alle gave eitjes komen idd pas langs als je niks mag pakken, ik kijk dus vooral niet meer in de cave als ik niets meer kan pakken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_69014852
Of je doet als Koot, gewoon drie accounts aanmaken
pi_69014897
Dat is eigenlijk helemaal niet leuk, lijkt me, innepin...
pi_69015183
Nee mij ook niet Maar je moet wat, als je écht ongeduldig bent...?
pi_69015204
Ik denk dat de lol er dan snel af is voor mij...

Bij een hatchling was het volgens mij 3,5 dag voordat hij volwassen werd/vleugels kreeg.. Bij eitjes heb ik nog niet echt een patroon gezien, sommigen gaan gewoon een stuk sneller dan anderen lijkt het..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69016431
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat is eigenlijk helemaal niet leuk, lijkt me, innepin...
o jawel hoor..een speciale eitjes scroll. 1 waar je alles op hatcht en 1 verveel scroll
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_69017109
Ah, mijn bovenste eitje heeft een barstje...
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:59:34 #236
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69018995

heb jullie het ff makkelijk gemaakt zal zo ook ff klikken!
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2009 @ 16:08:36 #237
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69019384

It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_69019805
*klikt*
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:45:21 #239
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_69032958
  vrijdag 15 mei 2009 @ 06:55:55 #240
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_69044281
Ik heb 3 eitjes met 5 dgn en een uur te gaan en 1 met 5 dgn en 11 uur, en een hatchling met 3 dgn en 22 u en 5 dgn en 3 uur en 1 met 5 dgn en 1 uur, en nog helemaal geen actie te zien, niet eens een heel klein barstje
pi_69044653
Jojo klikt

Kan gebeuren Saeramir. Als het minder dan 3 dagen wordt, moet je ze even in de ER zetten, zijn ze zo uit

HIer ook niks gebeurd vannacht, maar aan eieren en hatchlings heb ik nu:

Ben al aardig ver met van alles eentje
pi_69044751
Deze witte dame http://dragcave.net/view/n/Angel%27z%20Wingz bleek dus een vrouwtje te zijn en ik had al een vrouwtje, dus ik heb haar abandonned. Wordt ze opgepikt door een kleuterklas! De user die haar nu heeft heeft alleen hatchlings, een heleboel en allemaal bevroren Nou ja, dat ze maar eeuwig mag spelen Lieve naam ook gekregen.
pi_69044766
Vannacht trouwens was ik op eierjacht en toen kwam zo'n rood ei met witte stippen langs!
Te laat met klikken. Uiteraard.
pi_69044779
En dan ook Requiem heten
Ergens best een sneu verhaal Ik word er sip van!

* freecell rent op Isa af en danst samen een rondje
pi_69044794
Eeuwige jeugd! Ook leuk
pi_69044833
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:13 schreef Isabeau het volgende:
Eeuwige jeugd! Ook leuk
Hmmm, meer Han Solo in Carbonite....
pi_69044837
Nou, da's wel weer een heel triest beeld
pi_69044850
Krijg je dan ook problemen met het oppikken van nieuwe eieren/hatchlings als je alles bevriest?
pi_69044867
Ik denk het niet, hij heeft zeker 30 bevroren hatchlings
pi_69044978
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 08:18 schreef teigan het volgende:
Krijg je dan ook problemen met het oppikken van nieuwe eieren/hatchlings als je alles bevriest?
Bevroren hatchlings tellen niet mee bij je hatchlings.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')