Ok, daar kan ik dan de wijsheid wel van inzien.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar als dat keer op keer gebeurt in een relatie, dan ga je toch nadenken hoe of wat je anders had kunnen doen?
Ik durf best toe te geven dat ik in mijn vorige relaties regelmatig een uptight bitch ben geweest. En daar heb ik van geleerd
Sinds wanneer hangt vrolijkheid af van een bepaalde dag? Mag je alleen in het weekend vrolijk zijn? Kutleven heb je danquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Serieus, rival.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is niet overdreven voor een dinsdagmiddag?
Mag ik me wel zo voelen op een vrijdag?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Serieus, rival.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is niet overdreven voor een dinsdagmiddag?
hey het is vandaag doordeweeks. dus werken en slapen. plezier kan je 2 dagen in de week al hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef Nouk84 het volgende:
Sinds wanneer hangt vrolijkheid af van een bepaalde dag? Mag je alleen in het weekend vrolijk zijn? Kutleven heb je dan
Hahahaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Geloof me schatje, hier is niets gemaakt
Ik heb een erg goede bui vandaag
En Boxie toch, koetie-koetie-koetie! Jij komt er ook wel weer bovenop hoor. Je fixeert je vast teveel op de mindere punten in je leven, ipv te kijken naar wat zo lekker en leuk gaat. Go with the flow, pak de positieve storom en doe de dingen waarvan je geniet. Leef je leven zoals jij dat wil en dan is het zo lekker.
Dus stel jezelf de vraag: wat doe ik op dit moment wat ik eigenlijk anders zou willen doen?
Heel goed hoor, mijn post was ook niet al te serieus.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Mag ik me wel zo voelen op een vrijdag?
waarom is dat overdreven op een dinsdag?
omdat het een werkdag is? omdat morgen weer de wekker gaat voor een werkdag?
nou ik zal je iets nieuws vertellen, die werkdagen zullen er de komende 35 jaar nog wel zijnzou dat betekenen dat ik me nog 35 jaar 5/7de van de week niet goed zou moeten voelen?
Nee, daar doe ik niet aan mee! (vandaar dat ik altijdpost als jullie weer met je ochtendhumeur terug naar bed willen
)
Ik heb toevallig tegenwoordig een leven waar ik erg blij mee ben. heb een baan waar ik elke dag met plezier heen ga! in mijn vrije tijd doe ik alleen dingen die ik zelf wil, niks wordt me opgedragen
Het leven is goed!
het is dat ik niet echt van deben, want anders zou ik het dagelijks doen.....
Mijne welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heel goed hoor, mijn post was ook niet al te serieus.
Jezus zeg doe eens niet zo vrolijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Geloof me schatje, hier is niets gemaakt
Ik heb een erg goede bui vandaag
En Boxie toch, koetie-koetie-koetie! Jij komt er ook wel weer bovenop hoor. Je fixeert je vast teveel op de mindere punten in je leven, ipv te kijken naar wat zo lekker en leuk gaat. Go with the flow, pak de positieve storom en doe de dingen waarvan je geniet. Leef je leven zoals jij dat wil en dan is het zo lekker.
Dus stel jezelf de vraag: wat doe ik op dit moment wat ik eigenlijk anders zou willen doen?
Chickies scorenquote:
Dat had ie sowieso nergens in, imoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:38 schreef Adolecens het volgende:
De Goden zijn ons goedgezind omdat het vandaag 5 mei, Bevrijdingsdag is?
Uuhm, dat heeft onze democratie zelf bij wet bepaald hoor. Geen God die daar een vinger bij in de pap had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Maar dan is ieder ritje toch.
Ik word helemaal blij als ik in mn auto rij.
Pas maar op, ik klop al die negativiteit uit jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahazo slecht voel ik me ook weer niet hoor. En ik wil zeker ook niemand voor hun hoofdstoten met hun positiviteit. Wel fijn dat jullie je zooo
voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |