quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:24 schreef _AntiiKill het volgende:
en heb helaas De AH (Albert heijn) gekozen,
gedaan maarja dat klopt niet met wat me vrienden allemaal zeggen,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
Google + "maximale werktijd per dag 15 jaar"
Amateurquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:32 schreef _Flash_ het volgende:
Uw zoekbewerking - "maximale werktijd per dag 15 jaar" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Zie hier, de waarheid. En luister niet teveel naar je vrienden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:32 schreef _AntiiKill het volgende:
[..]
gedaan maarja dat klopt niet met wat me vrienden allemaal zeggen,
ze hadden het uitgelegd op school maarja ik leeghoofd ben het weer vergeten xD
ze zeiden zo iets van
16-jaren mogen max. 8 uur per dag werken
15-jarigen mogen max 7 uur per dag werken
14-jarigen mogen max 6 uur per dag werken
Maar misschien is het wel anders bij een stage hoor, kan je beter je stagebegeleider even aanschieten. Ben wel benieuwd naar wat voor stage een 15-jarige loopt bij de Albert Heijn.quote:Tijdens een schoolweek mag je:
- Niet werken na 19.00 uur 's avonds en niet voor 07.00 uur 's
morgens.
- Maximaal 12 uur per week werken.
- Per schooldag niet meer dan 2 uur werken.
- Op zaterdag niet meer dan 8 uur werken.
Voor stage gelden dus andere regels dan reguliere arbeid naast school danwel vakantiewerk.quote:Stage van kinderen van 14 en 15 jaar
Voordat kinderen stage gaan lopen sluiten zij een stageovereenkomst dat (mede)ondertekend wordt door de ouder. Het gaat om hulparbeid van lichte aard in het kader van een schoolwerkplan dat aan de volgende voorwaarden voldoet: er vindt geen arbeid plaats op zondag, niet tussen 19.00 en 07.00 uur en ook niet, als het korter dan 14 uur geleden is dat het kind op de vorige dag arbeid heeft verricht. Het gaat maximaal over 7 uur per dag en 35 uur per week. Naast dit werk (stage) mag het kind geen ander werk doen.
Dat is schooltijd, oftewel 35 uur per week.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Maar misschien is het wel anders bij een stage hoor, kan je beter je stagebegeleider even aanschieten. Ben wel benieuwd naar wat voor stage een 15-jarige loopt bij de Albert Heijn.
hierin staat:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Amateur![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=maximale+werktijd+per+dag+15+jaar&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=
Zucht, onder wat voor soort tijd zou stage lopen vallen denk je?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef _AntiiKill het volgende:
[..]
hierin staat:
Jongeren van 15 jaar
Op schooldagen mogen Jongeren van 15 jaar maximaal 2 uur per dag werken en maximaal 12 uur per week.
(denk niet dat we maar 2 uur per dag moeten werken..)
ja ook en helpen met uitladen van de vrachtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef rgras het volgende:
Moet je vakkenvullen als stage? [ afbeelding ]
Wat voor studie/opleiding doe jij dat je de AH als stage plek kunt kiezen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:42 schreef _AntiiKill het volgende:
[..]
ja ook en helpen met uitladen van de vracht
en klanten helpen
ik mocht eigenlijk zelf kiezen, behalve de kassa
Dat is totaal niet relevant bij zijn vraag.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat voor studie/opleiding doe jij dat je de AH als stage plek kunt kiezen?_!
Handel&verkoopquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Euh, ik heb ook tijdens mn havo bij de Appie stage gelopen, winkelstage. Is dat zo raar dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:49 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het was pure interesse, en sorry hoor, maar bij de AH stage lopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is totaal niet relevant bij zijn vraag.
Hij wil alleen maar weten hoelang hij mag werken, dat antwoord heeft hij gekregen. Dus ik weet niet waarom je die reactie plaatst, maar hij slaat in elk geval echt nergens op.
Pot + ketelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is totaal niet relevant bij zijn vraag.
Hij wil alleen maar weten hoelang hij mag werken, dat antwoord heeft hij gekregen. Dus ik weet niet waarom je die reactie plaatst, maar hij slaat in elk geval echt nergens op.
Kom op zeg, het is een 15 jarige.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Het was pure interesse, en sorry hoor, maar bij de AH stage lopen. Dan heb je het gewoon niet echt getroffen he. Maargoed, net alsof elke topic hier op Fok! zo serieus is en er enkel serieuze reacties geplaatst mogen worden.
Kijk eens naar je eigen posthistory.
Ja ik vind het raar, maar goed het zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, ik heb ook tijdens mn havo bij de Appie stage gelopen, winkelstage. Is dat zo raar dan?
Jongen, het is tegenwoordig veel moeilijker een stage te zoeken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ja ik vind het raar, maar goed het zal wel aan mij liggen.Een stage in een winkel kan ik wel begrijpen, waar je nog wat leert, maar de AH, wat leer je daar? Hoe je het best spiegelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |